Avatar billede dotnewbi Juniormester
25. februar 2008 - 10:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problem med "publish web site" i visual studio

Hej eksperter,

når jeg vil "publish" mit website og bruger "publish web site"
i VS så får jeg tre muligheder :

1: allow this precompiled site to be updatable

2: Use fixed naming and single page assemblies

3: Enable strong naming on precompiled assemblies

hvis jeg vælger den første får jeg denne fejl når jeg ligger det published site op på serveren:

Parser Error
Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load the assembly 'App_Web_i_1n-wwp'. Make sure that it is compiled before accessing the page.

Source Error:

Line 1:  <%@ master language="C#" autoeventwireup="true" inherits="templates_wi, App_Web_rqmt6inn.dll" %>
Line 2:
Line 3:  <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

Source File: templates/wi.master    Line: 1

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.1433; ASP.NET Version:2.0.50727.1433

og hvis jeg bruger nr 2 for jeg dette istedet:

This is a marker file generated by the precompilation tool, and should not be deleted!

og den tredje kan jeg ikke lige gennemskue, er der nogle der kan hjælpe, så vidt jeg kan se har problemmet med min app_code at gøre  når sitet bliver "build"
Avatar billede simsen Mester
25. februar 2008 - 11:36 #1
Hej dotnewbi,

Du har højst sandsynligt din egen web side kørende som en asp framwork 1.1 version, hvor dit webhotel bruger 2.0 frameworket. Du ændrer denne, ved i din IIS (for pågældende site), at ændre (under asp.net fanebladet) fra framework 1.1 til 2.0.

Kør derefter en publish igen og load filerne op på serveren.

mvh
simsen :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
25. februar 2008 - 11:56 #2
"Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.1433; ASP.NET Version:2.0.50727.1433"

Tvivler jeg på :)...

Tror mere at bin mappen ikke ligger i roden, at der deployes forkert..

/JJ
Avatar billede dotnewbi Juniormester
25. februar 2008 - 13:38 #3
Det var bin der var placeret forkert.
men jeg kan kun få sitet til at virke hvis jeg vælger mulighed 2 under "publish web site", kan i sige mig hvad forskellen er på de tre muligheder. når jeg bruger mulighed 1 bliver siden aldrig læst ind før den timer out ?
Avatar billede jokkejensen Novice
25. februar 2008 - 13:49 #4
1'eren, 3'eren 2'eren - skriv lige navnene :)
Avatar billede dotnewbi Juniormester
25. februar 2008 - 14:16 #5
1: allow this precompiled site to be updatable

2: Use fixed naming and single page assemblies

3: Enable strong naming on precompiled assemblies
Avatar billede ieconfig Nybegynder
27. februar 2008 - 23:23 #6
1. Giver dig mulighed for at redigere aspx filen efter publish.
2. Giver dig en dll fil pr. aspx side.
3. Giver dig mulighed for f.eks at placerer dll i GAC'en.