Avatar billede xaque Nybegynder
20. februar 2008 - 07:58 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Ny installation af xp og nogle programmer men problem på internet

Hej
Har haft problemer med computeren så har formateret og installeret windows xp igen
så har jeg installeret lidt forskellige programmer til at finde spyware osv til at defragmentere osv alle programmer til at holde pc'en iorden
så har jeg tilmed installeret comodo firewall og defense+
og comodo antivirus

men nu har jeg så lagt mærke til at halvdelen af google sponsore linkende jeg klikker på virker ikke den kommer bare med siden kan ikke vises trykker jeg linket til siden virker det fint
clickbank kan også drille osv.

hvad kan der være galt?
Avatar billede xaque Nybegynder
20. februar 2008 - 07:59 #1
reklamer kan der også være problemer med f.eks den ved siden af teksten her inde
istedet forbilledet er der en firkant hvor der står ude af stand til at oprette forbindelse (firefox)
har også prøvet med ie6 og ie7 og det er samme problem
20. februar 2008 - 08:06 #2
(Tanke: Har du korrekte drivers mm. ? Specielt til Netkort delen ?)
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 08:27 #3
Avatar billede xaque Nybegynder
20. februar 2008 - 08:50 #5
har lige installeret dem begge og det virker stadig ikke
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 09:51 #6
så har jeg tilmed installeret comodo firewall og defense+
og comodo antivirus

det er måske så her det ligger dit problem.

jeg ved det ikke men måske skulle du prøve en anden firewall eller hvad ved jeg.
eller uden.

det kan jo også være virus programmet.

her er et gratis du kan prøve i stedet for.

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

du skal lade dig registrere inden 60 dage ellers ophører det med at fungere.det er samme sted lidt højere oppe på siden. vælg det sprog du vil benytte måske dansk.

HUSK AT HIVE INTERNET STIK FRA NÅR DU RODER MED VIRUS PROGRAM - i hvert fald mens du afinstallere det gamle og installer avast
Avatar billede xaque Nybegynder
20. februar 2008 - 10:07 #7
Det var lige det jeg var bange for :) er ret glad for comodos programmer men jeg prøver at installere noget andet og se om det virker bedre
Avatar billede xaque Nybegynder
20. februar 2008 - 10:16 #8
så er det afinstalleret og det virkerstadig ikke :(
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 10:18 #9
det er måske slet ikke det der er problemet men du er nød til at prøve noget andet for at finde ud af hvad der laver ravage.
HVIS det er virus programmet - så er det jo ikke godt men alle virus programmer kan lave fejl. jeg husker engang på en skole hvor sophus antivirus lagde hele skolens internet ned. ved et tilfælde så jeg det skete efter en opdatering hos microsoft den lavede automatisk. men det er en anden historie.

karise larry er også inde på noget. men i allenfalds er det lidt med sprede hagl der skal fejlfindes under.

sådan nogle fejl kan være ikke så lidt svære at finde og du kan prøve i explorer under funktioner-internetindstillinger under avanceret og kigge lidt der.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 10:20 #10
vi krydsede hindendens svar.

er lidt blank - får måske en ide senere så hej så længe
Avatar billede xaque Nybegynder
20. februar 2008 - 14:29 #11
karise_larry ja det er de samme som før jeg formaterede og der virkede det
Avatar billede xaque Nybegynder
21. februar 2008 - 13:23 #12
så nu blev jeg lidt for træt af det så jeg har installret xp igen og nu virker det så smid alle et svar så kan i dele pointne er det fair?
21. februar 2008 - 14:04 #13
Ping...
Bare en lille smule ?
Avatar billede xaque Nybegynder
21. februar 2008 - 16:04 #14
Hvad mener du med bare en lille smule?
21. februar 2008 - 16:08 #15
... jeg ska' ikke have alle de 200P... læg selv et [svar] og la' os alle dele...
Avatar billede xaque Nybegynder
22. februar 2008 - 00:01 #16
sådan kan vi også gøre det vil i andre smide et svar?