Avatar billede sh1986 Nybegynder
09. februar 2008 - 22:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sync af Sony Ericsson K850i

Hej

Jeg ville høre om nogen kender til en måde at sync en SE K850i op mod en Exchange Server 2003 Frontend server. Jeg har hidtil haft en Nokia N95 hvor jeg har brugt Roadsync hvilket har fungeret ganske fint, men det findes desværre ikke til K850i. Så vil høre om nogen har kendskab til at program der kan lave push på samme måde som roadsync.

//Søren
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2008 - 00:04 #1
Tjah, RTFM eller opsæt push-mail på din telefon.
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2008 - 00:05 #2
Fornuftigt tlf. bytte forresten. :)
Avatar billede sh1986 Nybegynder
10. februar 2008 - 04:48 #3
Har en ide om jeg har misset et eller andet :) Lig et svar... :P

//Søren
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2008 - 10:23 #4
Hvad var det der du havde misset/løsningen?
Avatar billede sh1986 Nybegynder
10. februar 2008 - 10:58 #5
hej

jeg skal være ærlig og sige jeg ikke har fået min K850i endnu :/ Grunden til jeg oprettede dette spg. var at jeg fik og vide i sonofon at det ikke var mulligt at lave sync mellem K850i og en Exchange 2003 med det SW der var på telefonen. Det var måske muligt at man kunne med et 3 parts program.

//Søren
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2008 - 11:39 #6
Så er det en skidt kal, ham der sonofon-dimsen, for så burde han søge at blive forfremmet til salg af opladere. Den model kan selv synkronisere med exchange-server. Kig i manualen side 33, øverst til højre, og derfra, som der står, til side 58.

Manualen finder du her: http://www.sonyericsson.com/cws/download/1/256/806/1193029117/K850i__UG_R1a_DA.pdf
Avatar billede sh1986 Nybegynder
10. februar 2008 - 13:34 #7
ja, ok :) Du skal have tak for hjælpen..

//Søren
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2008 - 13:55 #8
Pas lige på med de der SE telefoner, de er ikke lette at slippe igen. Min chef blev pisse sur, fordi jeg ikke ville have en nokia. Så købte han en HTC 720, den røg samme vej, Retur. Én gang SE, altid SE.
Avatar billede sh1986 Nybegynder
13. februar 2008 - 20:23 #9
Hi

Hvis du stadig er på med på denne :) Nu har jeg fået min K850i men syntes ikke lige jeg kan få det synk til at køre, den kommer med en eller anden fejl om Session Mislykkedes.. nogen ide ? Måske noget på Exchange der skal slåes til?

//Søren