Avatar billede amddilling Nybegynder
14. juni 2001 - 23:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dansk stavekontrol il office XP engelsk udgave

Hvor kan jeg fide en dansk stavekontrols plugin til office XP engelsk udgave.
Avatar billede mozarto Nybegynder
14. juni 2001 - 23:27 #1
Jeg ved ikke hvor, men det du skal bruge hedder Language Pack
Avatar billede amddilling Nybegynder
15. juni 2001 - 09:24 #2
Hvilken??? language pack
Avatar billede mozarto Nybegynder
15. juni 2001 - 13:41 #3
MS har en CD, som de kalder Language Pack (de har vel flere, men een af dem indeholder bl.a. dansk). Den skal man installere, så har man dansk stavekontrol.

Den hedder (mere præcist):
\"Microsoft Office 2000 MultiLanguage Pack Disc 3\"
Avatar billede moumose Nybegynder
12. august 2001 - 08:07 #4
Som Nødløsning kan du bare kopiere de danske filer fra fx 2000 eller 97 udgaven over i xp-filerne. Du slette hermed ikke de originale da de jo ikke har samme fil navn. Hermed kan du få stavekontrollen til at virke som normalt!
Filerne skal ligges i: program files\\commenfiles\\microsoft shared\\proof

og du skal kopiere følgende fra din gamle version:
MSsp3da.lex,MSsp3da.dll og MSth_da.lex