Avatar billede kimtheman Novice
22. januar 2008 - 00:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bundkorts Xp Drivers

Nogen der ved om der kan findes Xp drivers til dette bundkort
Soltek SL-75FRN2
Har ledt meget men kan kun finde bios opdateringer og ikke lige det jeg skal bruge men lyddriver, sm controller , lan ,m.m.
Nogen der kan hjælpe eller nogen der ved hvad man så gør nu da Soltek er stoppet?
Avatar billede rebecca Novice
22. januar 2008 - 01:01 #1
Har du prøvet at søge her>>> http://driversguide.com/
Avatar billede falexp Nybegynder
22. januar 2008 - 06:38 #2
Du kan prøve >>> http://www.driver-agent.com
Avatar billede japping Nybegynder
22. januar 2008 - 07:43 #3
Jeg gætter på at du har købt en pc med Vista installeret. Jeg har flere gange været ude for, at der på nyere bærbare maskiner er hardwaer som ikke har tilhørende XP drivere. Jeg har specielt oplevet det på pc'ere fra Aldi.
Avatar billede kimtheman Novice
22. januar 2008 - 15:12 #4
nej japping det er en gammel computer med et gammelt bundkort, men hvor producenten Soltek er udgået. Synes ikke jeg havde heldet med mig de 2 steder i linker til. Andre der ved noget?
Avatar billede kimtheman Novice
22. januar 2008 - 17:42 #5
Har opsporet en cd istedet. Kan man opdele point mellem 2 (flere) herinde eller hvordan gør man hvis ingen kan/ skal have point?
Avatar billede japping Nybegynder
23. januar 2008 - 15:06 #6
Hvis ingen skal have point sender du selv et svar, som du så accepterer og derved får pointene retur.
Avatar billede japping Nybegynder
23. januar 2008 - 15:07 #7
hvis flere har svaret kan man dele point mellem dem, ved at markere deres navne og acceptere (hold Ctrl-tasten nede).
Avatar billede kimtheman Novice
23. januar 2008 - 16:41 #8
Okay da jeg ikke kunne finde det jeg søgte på nogle af svarene og har fået fremskaffet en cd lukker og slukker jeg her!
Avatar billede senik4u Nybegynder
24. januar 2008 - 01:42 #9