Avatar billede hto78dg Nybegynder
13. januar 2008 - 11:41 Der er 1 løsning

OWA og IIS på SBS2003

Hejsa super eksperter

Vi sidder med en SBS2003 og vi skal have mulighed for at tilgå OWA via port 81 istedet for port 80 som er standard.

Jeg er klar over at det må være inde i IIS, men jeg kan ikke hitte ud af hvorhenne indstillingerne skal ændres?

Kan I hjælpe mig med hvor jeg skal ændre det henne?
Avatar billede tomdane Nybegynder
24. januar 2008 - 11:15 #1
log på serveren (evt. via RDP), tryk på start, adm. tools, start IIS, vælg default website, udvid den og vælg OWA. Højreklik og properties, så får du portene under "general" fanebladet.

Alternativt skift porten på default website, så slår den igennem længere nede også.

Husk at disable anonymous access, men så skal du til gengæld vælge basic authentication...