Avatar billede heavybreezer Nybegynder
09. januar 2008 - 12:35 Der er 2 kommentarer

Arc2D - lagkagediagram på html side ?

Titlen på mit spørgsmål er vidst meget sigende. Hvordan benytter jeg  Arc2D fra API'en til at udskrive et lagkagediagram på en htmlside ? Jeg har fundet denne side http://java.comsci.us/examples/awt/geom/Arc2D.html , men er i tvivl om den rent faktisk er til hjælp ?

- Tak
Avatar billede kenneth_breve Nybegynder
09. januar 2008 - 12:55 #1
Har du overvejet at bruge JFreeChart istedet.

Med det kan man lave rigtig flotte diagrammer.

Og der er en del eksempler på det du omtaler her.
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
09. januar 2008 - 16:18 #2
Tak for det :) Men det går ikke i mit tilfælde, da jeg kun benytter elementer fra API og ikke downloadede komponenter, desværre .