Avatar billede dark-angel Nybegynder
08. januar 2008 - 12:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mangler script

Hey..
beklager den korte titel.. :)

men det script jeg søger, er et script som gør at selve designet, menu'er osv. ligger i en php fil og alt hvad der så ligger på alle de andre sider ligger i nogle html/php filer men uden design og menu..

jeg har allrede et sådan script, men der er efterhånden mange php scripts som ikke virker når jeg bruger det script, men tænkte at det kunne være at der er kommet noget nyt siden da..

i kan se det jeg allerede har i brug på www.workingamstaff.com f.eks. så ser links siden jo bare sådan her ud http://www.workingamstaff.com/links.php og sådan kan jeg godt få div galleri scrpits osv. til at fungere men når der så bliver tilføjet menu osv. får jeg denne besked http://www.workingamstaff.com/index.php?page=/galleri_pic/1stday/index.php

poster lige koden os:
dette er lagt i <body> i en ramme, der hvor jeg ønsker at mine sider skal blive vist:

<div class="container clearfix"><?php $HTTP_GET_VARS = $_GET; $HTTP_POST_VARS = $_POST; $HTTP_FILES_VARS = $_FILES; $HTTP_SERVER_VARS = $_SERVER; extract($_GET); extract($_POST); extract($_FILES); extract($_SERVER); if($page == "") {
$page = "home.php";
}
if (!(file_exists($page))) {
echo "The file you requested wasnt found, you requested {$page}";
}
else {
include($page);
}
?>
<br>
</div>

og så skal linksne bare se sådan ud: index.php?page=about.php
Avatar billede mstorgaard Praktikant
08. januar 2008 - 13:24 #1
Problemet er at /galleri_pic/1stday/index.php slet ikke findes.
Jeg prøvede med http://www.workingamstaff.com/galleri_pic/1stday/index.php, og den findes ikke, hvilket gør at det egentlig ikke er så underligt, at den ikke kan vises (:
Avatar billede dark-angel Nybegynder
08. januar 2008 - 14:11 #2
hehe har lige slettet den.. ;) men den viser samme fejl når den er der;)
Avatar billede dark-angel Nybegynder
08. januar 2008 - 14:14 #3
Avatar billede dark-angel Nybegynder
08. januar 2008 - 14:17 #4
nu siger den så at der ikke er nogle billeder i bibiloteket, selvom at hvis du hopper ind på overstående link, så er der masser af billeder..
Avatar billede dark-angel Nybegynder
09. februar 2008 - 23:16 #5
lukker spørgsmålet