Avatar billede faus Praktikant
06. januar 2008 - 21:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

check af hijackthis log Cpu køre på 25%

Ved ikke lige hvad der er galt, eller om der overhovedet er noget galt.
Men når computeren lige er startet op, står den i 5 - 10 min og køre med 25% af cpukræften.  Kan ikke se noget der skulle være skyld i det i taskman.
Hentede hijackthis fra Spywarefri.dk, så går ud fra det er den nyeste.
Håber der er nogen der kan,  Her er loggen:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.0 (BETA)
Scan saved at 21:03:54, on 06-01-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgamsvr.exe
D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgupsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Programmer\Microsoft LifeCam\MSCamS32.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
D:\raptor programmer\Sunbelt counterspy\SBCSSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
D:\raptor programmer\Sunbelt firewall\kpf4ss.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\System Update\UpdateCenterService.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgcc.exe
C:\Programmer\Microsoft IntelliType Pro\itype.exe
C:\Programmer\ASUS\AI Booster\OverClk.exe
C:\Programmer\Creative\Sound Blaster X-Fi\Volume Panel\VolPanlu.exe
C:\WINDOWS\system32\CTXFIHLP.EXE
D:\raptor Programmer\Creative\Fatal1ty Professional Laser Mouse\ctusbms.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
D:\raptor programmer\Sunbelt counterspy\SBCSTray.exe
C:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\CTXFISPI.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
D:\raptor programmer\Sunbelt firewall\kpf4gui.exe
D:\raptor Programmer\Creative\Fatal1ty Professional Laser Mouse\CTFaMicetra.exe
D:\raptor programmer\Sunbelt firewall\kpf4gui.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Documents and Settings\Thomas\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\WTABCDEZ\HiJackThis_v2[1].exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Canon Easy Web Print Helper - {68F9551E-0411-48E4-9AAF-4BC42A6A46BE} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\EWPBrowseLoader.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [itype] "C:\Programmer\Microsoft IntelliType Pro\itype.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Launch Ai Booster] "C:\Programmer\ASUS\AI Booster\OverClk.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [VolPanel] "C:\Programmer\Creative\Sound Blaster X-Fi\Volume Panel\VolPanlu.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [CTxfiHlp] CTXFIHLP.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CreativeMS2020] d:\raptor Programmer\Creative\Fatal1ty Professional Laser Mouse\ctusbms.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SBCSTray] D:\raptor programmer\Sunbelt counterspy\SBCSTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IE Privacy Keeper] "C:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe" -startup
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIDIA nTune] "C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneCmd.exe" clear
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [AVG7_Run] D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgw.exe /RUNONCE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/wlscbase4009.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1198707268828
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} (Java Runtime Environment 1.6.0) - http://javadl-esd.sun.com/update/1.6.0/jinstall-6u3-windows-i586-jc.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/flashplayer/current/swflash.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
O23 - Service: mental ray 3.6 Satellite for Autodesk 3ds Max 2008 32-bit 32-bit (mi-raysat_3dsMax2008_32) - Unknown owner - D:\raptor Programmer\Autodesk\3ds Max 2008\mentalray\satellite\raysat_3dsMax2008_32server.exe (file missing)
O23 - Service: NBService - Nero AG - D:\raptor programmer\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: nTune Service (nTuneService) - NVIDIA - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Sunbelt CounterSpy Antispyware (SBCSSvc) - Sunbelt Software - D:\raptor programmer\Sunbelt counterspy\SBCSSvc.exe
O23 - Service: Sunbelt Personal Firewall 4 (SPF4) - Sunbelt Software - D:\raptor programmer\Sunbelt firewall\kpf4ss.exe
O23 - Service: Update Center Service (UpdateCenterService) - NVIDIA - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\System Update\UpdateCenterService.exe

--
End of file - 8383 bytes
06. januar 2008 - 21:49 #1
... du har jo diverse mere eller mindre (u)nødvendige elementer i din opstart... som lige skal 'loade' og falde til ro ...

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...
PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis.exe
Avatar billede faus Praktikant
06. januar 2008 - 21:57 #2
ang hijackthis.  Okey.  Skal jeg huske:-)
ccleaner er et fast "misbrugt"  på min com. Bliver brugt en gang pr opstart  ca.  Så oprydning med det program skulle være dækket ind.

Hvad for ting kan jeg fjerne af "unødvendige" elementer?

har fundet synderen.  Det er Cisvc.exe  http://www.processlibrary.com/directory/files/Cisvc.exe/

Så det må jeg jo så leve med at den gør.  Har jeg bare ikke oplevet før at den skal køre så længe
06. januar 2008 - 22:18 #3
Mit forslag ->
Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som kan fixes:

O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O23 - Service: mental ray 3.6 Satellite for Autodesk 3ds Max 2008 32-bit 32-bit (mi-raysat_3dsMax2008_32) - Unknown owner - D:\raptor Programmer\Autodesk\3ds Max 2008\mentalray\satellite\raysat_3dsMax2008_32server.exe (file missing)
O23 - Service: NBService - Nero AG - D:\raptor programmer\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe

------------------------------------------------------------------------

Du har forhåbentlig rimelige med RAM ?
Avatar billede faus Praktikant
09. januar 2008 - 10:49 #4
okey.  Takker.  Hvis du ligger et svar, så giver jeg point.
09. januar 2008 - 15:52 #5
Gav det noget ???
Avatar billede faus Praktikant
10. januar 2008 - 08:02 #6
jeg kunne ikke slette denne:
O23 - Service: mental ray 3.6 Satellite for Autodesk 3ds Max 2008 32-bit 32-bit (mi-raysat_3dsMax2008_32) - Unknown owner - D:\raptor Programmer\Autodesk\3ds Max 2008\mentalray\satellite\raysat_3dsMax2008_32server.exe (file missing)

Men den der tager cpu kræft i lang tid har jeg ordnet.  var inde og læse på microsoft database, og der var et hotfix som kunne løse problemet.
Og nu er jeg hvor jeg vil være igen.  32sek, også er den fuldt indlæst:-)  .
Ang ram.  Jeg har 2048mb ram. 800Mzh, så skulle være nok til mit forbrug, Køber yderliger 2gb når jeg får Vista ultimate, for har hørt at Xp kun understøtter, eller kun kan håndter et vis antal ram.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
10. januar 2008 - 08:21 #7
Du skal lige være opmærksom på at det skal være et 64bit OS for at understøtte 4 GB ram :-)
10. januar 2008 - 08:21 #8
Lige en hurtig ->

Klik på Start->Kør skriv Services.msc og klik OK.
Find Tjenesten
* mental ray 3.6 Satellite for Autodesk 3ds Max 2008 32-bit 32-bit (Eller hvad den nu ka' hedde der?)
stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

Hvordan ka' du ikke slette/fixe den ?
Avatar billede faus Praktikant
10. januar 2008 - 08:45 #9
lundorff-net    Okey.  Skal jeg da lige huske, når tiden kommer:-)  Tak

karise_larry
altså, jeg har prøvet at slette den i hijackthis, men den er der igen efter en genstart.
Har kørt Services.msc nu, og deaktivert den,  Den stod til automatisk.  Så nu vil jeg lave en genstart, og se hvordan det ser ud:-)
Avatar billede faus Praktikant
10. januar 2008 - 08:51 #10
Det virkede:-)  Takker.
Nu ser log sådan ud:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.0 (BETA)
Scan saved at 08:49:36, on 10-01-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgcc.exe
C:\Programmer\Microsoft IntelliType Pro\itype.exe
C:\Programmer\ASUS\AI Booster\OverClk.exe
C:\Programmer\Creative\Sound Blaster X-Fi\Volume Panel\VolPanlu.exe
C:\WINDOWS\system32\CTXFIHLP.EXE
D:\raptor Programmer\Creative\Fatal1ty Professional Laser Mouse\ctusbms.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
D:\raptor programmer\Sunbelt counterspy\SBCSTray.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe
C:\WINDOWS\vVX6000.exe
C:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\CTXFISPI.EXE
D:\raptor Programmer\Creative\Fatal1ty Professional Laser Mouse\CTFaMicetra.exe
D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgamsvr.exe
D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgupsvc.exe
C:\Programmer\Microsoft LifeCam\MSCamS32.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
D:\raptor programmer\Sunbelt counterspy\SBCSSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
D:\raptor programmer\Sunbelt firewall\kpf4ss.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
D:\raptor programmer\Sunbelt firewall\kpf4gui.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Thomas\Skrivebord\HiJackThis_v2.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [itype] "C:\Programmer\Microsoft IntelliType Pro\itype.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Launch Ai Booster] "C:\Programmer\ASUS\AI Booster\OverClk.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [VolPanel] "C:\Programmer\Creative\Sound Blaster X-Fi\Volume Panel\VolPanlu.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [CTxfiHlp] CTXFIHLP.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CreativeMS2020] d:\raptor Programmer\Creative\Fatal1ty Professional Laser Mouse\ctusbms.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SBCSTray] D:\raptor programmer\Sunbelt counterspy\SBCSTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LifeCam] "C:\Programmer\Microsoft LifeCam\LifeExp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [VX6000] C:\WINDOWS\vVX6000.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IE Privacy Keeper] "C:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe" -startup
O4 - HKCU\..\Run: [NVIDIA nTune] "C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneCmd.exe" clear
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [AVG7_Run] D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgw.exe /RUNONCE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/wlscbase4009.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1198707268828
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} (Java Runtime Environment 1.6.0) - http://javadl-esd.sun.com/update/1.6.0/jinstall-6u3-windows-i586-jc.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/flashplayer/current/swflash.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - D:\RAPTOR~1\AVGANT~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: nTune Service (nTuneService) - NVIDIA - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Sunbelt CounterSpy Antispyware (SBCSSvc) - Sunbelt Software - D:\raptor programmer\Sunbelt counterspy\SBCSSvc.exe
O23 - Service: Sunbelt Personal Firewall 4 (SPF4) - Sunbelt Software - D:\raptor programmer\Sunbelt firewall\kpf4ss.exe

--
End of file - 7086 bytes

Hvis du ligger et svar "karise_larry"  så får jeg de point over til dig.
Takker endnu engang
10. januar 2008 - 22:42 #11
Du er velkommen en anden gang...

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelsesfilerne.
Deaktiver systemgendannelse -> http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/deaktiver_systemgendannelse.htm
Genstart din computer - aktiver systemgendannelse. Dette gøres samme sted, hvor du deaktiverede, denne gang skal du blot aktivere.
Det vil også være en god idé manuelt at oprette et nyt punkt, som du kan navngive, og vende tilbage til, hvis du skulle få problemer af nogen art.

Safe Surfing...
Avatar billede faus Praktikant
10. januar 2008 - 23:29 #12
Point til karise_larry