Avatar billede jbp Nybegynder
02. januar 2008 - 13:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Seriøse proxy servere rundt om i verden

Hej,

Jeg søger en række stabile proxy servere jeg kan surfe igennem, som skal være stabile og være flere fra forskellige lande i verden. Det gør ikke noget der skal betales for adgang til dem, så længe de kører, hvilket har været et problem med mange af de gratis der findes..

Det er ikke til at surfe anonymt, men til at se hvordan hjemmesider ser ud alt efter hvilket land brugeren kommer fra.

Nogen der har erfaring eller et bud hvor jeg kan finde dette?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. januar 2008 - 13:51 #1
Kik på TOR projektet, det er anonymitet når det skal være seriøst

http://www.torproject.org/

Jeg har skrevet lidt om dette, jeg finder lige et link
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. januar 2008 - 13:52 #2
Avatar billede jbp Nybegynder
02. januar 2008 - 14:25 #3
Jeg har haft kigget en lille smule på tor, og det er spændende, men har svært ved at se hvordan man kan angive hvilket land man vil surfe fra, uden at skulle til at lave om i kildekoden.
Er jeg helt galt på den her?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. januar 2008 - 20:24 #4
som jeg forstår tor så skulle du komme med en ny ip adresse hver gang du opdaterer. dette betyder i yderste konsekvens at du kan komme fra et nyt land hver gang du trykker på enter eller på et link
Avatar billede fedora Nybegynder
03. januar 2008 - 19:49 #5
bufferzone -> Jeg har brugt tor i et lille stykke tid på baggrund af din artikel og der er ingen mulighed for at vælge specifik land, fordi tor er skabt til 100% anonymitet (Tæt på da) og hvis du kunne vælge ville ideen også forsvinde lidt.

jbp -> Desværre jeg har selv fjernet det igen pga at det tog lidt lang tid at surfe på en dansk hjemmeside når man havde gateway i USA ;)