Avatar billede logitech33 Nybegynder
27. december 2007 - 01:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tid + tid = mere end 24 timer

ja, jeg tror min title siger det hele

jeg skal lægge nogle tal sammen som har format tt:mm

når jeg lægger det sammen så bliver den hele tiden rundet...

feks.
03:30
08:00
09:15
11:30

give 8:15.

hvordan får jeg den til at skrive 32:15 i sted ?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
27. december 2007 - 02:02 #1
Du skal så vidt jeg husker bruge formatet [t]:mm (evt. [tt]:mm).
Avatar billede be_nice Juniormester
27. december 2007 - 06:31 #2
Hej,
Det kan anbefales at læse denne artikel http://www.eksperten.dk/artikler/681.
I øvrigt er det korrekt som pidgeot skriver - din tid skal formateres som [t]:mm for at du kan få vist din sum korrekt.
/Be_Nice
Avatar billede logitech33 Nybegynder
12. januar 2008 - 17:21 #3
jeg fandt ud af , at den skal kopi pastes.. alså [t]:mm skal copy pastes isted for at tastes ind i brugerdefineret . derfor virkede det ikke ..

anyhow ... tak for hjælpen ..
pidgeot.. smid et svar :)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
12. januar 2008 - 17:35 #4
Det lyder lidt mærkeligt - men så længe det virker, right? ^o)