Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
19. december 2007 - 22:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gå videre til en ny side

Den her virker ikke, nogen der lige kort kan hjælpe mig med hvad jeg så skal skrive:

if ($_POST['done'] != "" && $_POST['new_mail'] != "" && $_POST['new_fornavn'] != "" && $_POST['new_efternavn'] != "" && $_POST['new_koen'] != "" && $_POST['new_foedselsdag'] != "" && $_POST['new_landsdel'] != "" && $_POST['betingelser'] != "") {
$kunde = mysql_query("INSERT INTO kunder (mail,fornavn,efternavn,koen,foedselsdag,landsdel) VALUES ('" . $_POST['new_mail'] . "','" . $_POST['new_fornavn'] . "','" . $_POST['new_efternavn'] . "','" . $_POST['new_koen'] . "','" . $_POST['new_foedselsdag'] . "','" . $_POST['new_landsdel'] . "')") or die (mysql_error());

header("upload_billede/index.htm");

}

Man kan vel ikke bruge en header, men hvad kan man så!?
Avatar billede nielle Nybegynder
19. december 2007 - 22:08 #1
Prøv ar rette:

header("upload_billede/index.htm");

til:

header("Location: upload_billede/index.htm");
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
19. december 2007 - 22:09 #2
Det virker stadig ikke :(

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at D:\Domains\weoffer.dk\wwwroot\køb\index.php:13) in D:\Domains\weoffer.dk\wwwroot\køb\kunde.php on line 7
Avatar billede sjh Nybegynder
19. december 2007 - 22:16 #3
php-nybegynderen fejlen for du fordi du er begynt at udskrive din html..

header("Location: upload_billede/index.htm");

Skal køres før du udskriver noget.
Avatar billede sjh Nybegynder
19. december 2007 - 22:18 #4
fx..

<?php
if ($_POST['done'] != "" && $_POST['new_mail'] != "" && $_POST['new_fornavn'] != "" && $_POST['new_efternavn'] != "" && $_POST['new_koen'] != "" && $_POST['new_foedselsdag'] != "" && $_POST['new_landsdel'] != "" && $_POST['betingelser'] != "") {
$kunde = mysql_query("INSERT INTO kunder (mail,fornavn,efternavn,koen,foedselsdag,landsdel) VALUES ('" . $_POST['new_mail'] . "','" . $_POST['new_fornavn'] . "','" . $_POST['new_efternavn'] . "','" . $_POST['new_koen'] . "','" . $_POST['new_foedselsdag'] . "','" . $_POST['new_landsdel'] . "')") or die (mysql_error());

  header("Location: upload_billede/index.htm");
?>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
  <head>
    <title>title</title>
  </head>
  <body>

  </body>
</html>
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
19. december 2007 - 22:23 #5
Tak for det! :)

- smid et svar
Avatar billede nielle Nybegynder
19. december 2007 - 22:28 #6
Hvem vil du have svar af?
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
19. december 2007 - 22:30 #7
Jeg er ligeglad, hvis i kan dele er det fint med mig :)
Avatar billede sjh Nybegynder
19. december 2007 - 22:35 #8
jeg springer bare over
Avatar billede nielle Nybegynder
19. december 2007 - 22:43 #9
Svar :^)