Avatar billede yonaz Nybegynder
04. december 2007 - 15:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

skærmbillede på 2 skærme

Hej
jeg sidder som konstruktørstuderende og her arbejder jeg med mange forskellige programmer samtidig og på min skole har vi den mulighed at tilslutte en ekstra skærm med et ekstra skærmstik som hænger fra grafikkortet og så kører musen bare mellem de 2 skærme og så får man den ekstra plads at arbejde på. er det også muligt at jeg kan gøre det på min pc derhjemme og så bare købe en ekstra skærm eller er det en større indvestering??

håber der nogen der kan hjælpe.

Jonas
Avatar billede hundevennen Nybegynder
04. december 2007 - 15:03 #1
du skal ha et skærmkort der understøtter 2 skærme
Avatar billede hundevennen Nybegynder
04. december 2007 - 15:05 #2
bruger selv et Matrox g550 dualhead - det er ikke til store spil oglignen dybdegående grafik - men fedt til bare at ha data på 2 skærme.Jeg bruger da photoshop på det også.
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. december 2007 - 16:07 #3
Har du et grafikkort med alm. VGA udgang og DVI (til fladskærme) udgang, kan du f.eks. gøre dette.
Avatar billede xxhukkoxx Nybegynder
04. december 2007 - 17:14 #4
du skal have et grafikkort med 2 udgange :) Men det er en god investering :)

Kan ikke selv leve uden dual screen :D
Avatar billede coderdk Praktikant
04. december 2007 - 23:44 #5
Hvis ikke du har et, kan du købe et billigt kort til 3-400,- som fint kan ;)
Avatar billede yonaz Nybegynder
05. december 2007 - 08:03 #6
Okay klasse det går jeg igang med at finde ud af er helt tændt på at det skal lykkes.
Takker
Avatar billede xxhukkoxx Nybegynder
05. december 2007 - 09:27 #7
Held og lykke :)

Selvtak