Avatar billede sollie Nybegynder
02. december 2007 - 16:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

avi til dvd format med menu

Jeg sidder og gerne vil have nogle .avi filer lagt over som et dvd format så jeg kan brande det ud på en dvd skive og være sikker på at en dvd afspiller kan spille dem.
Jeg har prøvet at brande dem ud som en alm. data disc men der kan min dvd afspiller ikke læse dem, højst sandsyndeligt fordi den ikke kender formatet.
Desuden vil jeg gerne have en menu hvor jeg kan vælge hver enkelt .avi film fil som jeg vil se. Jeg har kunnet gøre dette med en demo version af nero 7, men jeg kan ikke få nero 8 til at gøre det samme, samt at jeg ikke kan finde en nero udgave (demo naturligvis) af version 7 som jeg kan få til det heller.
Nogen som kan hjælpe mig med at finde en applikation som kan konvertere .avi filer til et dvd format samt give mulighed for at lave en menu hvor man kan vælge hvilken fil man vil se?
Avatar billede zipsniper Nybegynder
02. december 2007 - 17:19 #1
gå ind og find et program der hedder DVD movie factory 2 det kan alt hvad du ønsker.
Avatar billede sollie Nybegynder
02. december 2007 - 20:04 #2
Dette lader til at være det jeg kan bruge.
Jeg vil bare høre om den også har mulighed for at kunne gemme det konverterede matriale på harddisken i stedet for at brande det ud direkte, simpelthen bare for at jeg kan se resultatet inden det kommer ud på disc'en.
:-)