Avatar billede malene.holm Nybegynder
11. juni 2001 - 23:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Datoformat og database

Jeg indsætter database resultat fra en database, hvor der bl.a. indgår en dato. Selvom datoformatet i databasen er langdatoformat, så læses formatet i FP som mm/dd/åå og jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg selv kan ændre dettte. Er der nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede cskaade Nybegynder
11. juni 2001 - 23:47 #1
Du skal bruge denne komando

FormatDateTime( Date(), vbLongDate)
Avatar billede malene.holm Nybegynder
18. juli 2001 - 01:31 #2
Tak for dit svar, jeg har også fundet ud af det, men det er sku da alligevel irriterrende at FP ikke kan give en nogle valgmuligheder !