Avatar billede maasen Nybegynder
23. november 2007 - 11:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan forespørgsel/query bruge data fra formular?

Hvis ja, forklar gerne hvordan - for jeg kan kun se at forespørgslen kan bruga data fra tabeller og andre forespørgsler

På forhånd tak

MVH Maasen
Avatar billede maasen Nybegynder
23. november 2007 - 11:24 #1
Jeg skal på baggrund af en dato indtastning have tilføjet en post i en undertabel, som bruges til 'log' for den pågældende post i hovedtabellen
Avatar billede mugs Novice
23. november 2007 - 11:43 #2
Både og - Du kan ikke benytte en formular som postkilde i en forespørgsel. Men du kan referere til et felt i formularen. F.eks en opdateringsforespørgsel, hvor du ik forespørgslen indsætter et kriterie der refererer til et felt i en formular således:

= [Forms]![formularnavn]![feltnavn]
Avatar billede maasen Nybegynder
23. november 2007 - 11:47 #3
Tak