Avatar billede jensand Nybegynder
20. november 2007 - 13:10 Der er 5 kommentarer

Windows xp pro går amok / Stationæren kan os være problemet

hey Eksperter nu har jeg igennem 2 mdr kæmpet om at finde ud af hvad der kan være galt med min stationære computer. Men det er endu ikke lykkedes mig og finde ud af. nu har jeg formateret et par gange også uden held. men jeg må heller til problemet det er at når jeg har været inde i windows i nok 2 min så går computer i stå man kan ikke rykke med musen eller nogetden fryser bare helt fast. og efter et par minutter går skærmen på standby. altså som om der ikk er en computer tilsluttet skærmen så den står bare og blinker den der lille gule knap. men kan det have noget med AGP porten og gøre for den gør det ikke så meget når man ikke installere driver til AGP porten og til grafikkortet. Men det køre jo bare ikke særlig godt når man ikke gør det men ellers ved jeg ikke hvad der kan være galt. ville være godt hvis i havde nogle ideer til hvad det kunne være.

Hilsen Jens Andersen
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2007 - 13:14 #1
Test for temperatur
Avatar billede jensand Nybegynder
20. november 2007 - 13:15 #2
er ikke det Everest siger at CPU er 40 og grafikkort er 55 og det og det samme siges i BIOS
Avatar billede eumenides Nybegynder
25. november 2007 - 19:27 #3
Har du prøvet med et andet grafikkort? Det kunne jo sagtens være den der er problemet. Eventuelt nyeste driver til grafikkortet
Avatar billede jensand Nybegynder
26. november 2007 - 10:04 #4
jeps nyt grafikkort er prøvet : / plus at jeg kan os godt spille need for speed underground 2 uden der sker noget men så når jeg går ud af spillet så går det galt igen så fryser den fast igen. og nogle gange når gjeg tænder computeren så tænder den ikk skærmen ;S
Avatar billede jensand Nybegynder
28. november 2007 - 18:58 #5
kan en Harddisk være skyld i sådan en sag her ?