Avatar billede maasen Nybegynder
16. november 2007 - 15:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere wheresætninger til makro-åbning af rapport

Jeg skal have åbnet en rapport vha en makro, fordi jeg der er rapporten kun skal fremgå data fra en speciel periode, samt data om en på forhånd valgt 'opgavetype' (vha liste funktionen)... problemet er at jeg godt kan gøre begge dele hver for sig - jeg kan åbne rapporten med dato sorteringen og jeg kan åbne rapporten med sorteringen efter en bestemt maskine - problemet er at jeg gerne vil sortere på begge på samme tid.

Jeg har forsøgt med to wheresætninger, men det accepteres ikke, hvad gør jeg?

Mine where sætninger ser således ud:

[Next] Between [Formularer]![Frm_Plan]![Fra] And [Formularer]![Frm_Plan]![Til]

Hvilket angiver tidsintervallet

[Opgavetype]=[Formularer]![Frm_Plan]![Liste20]

Hvilket angiver opgavetypen, fra en liste

Jeg har prøvet at sætte dem ind i samme wheresætning men det lykkedes ikke....

Mvh Maasen
Avatar billede terry Ekspert
16. november 2007 - 15:39 #1
try

([Next] Between [Formularer]![Frm_Plan]![Fra] And [Formularer]![Frm_Plan]![Til]) AND ([Opgavetype]=[Formularer]![Frm_Plan]![Liste20])
Avatar billede maasen Nybegynder
16. november 2007 - 15:49 #2
Det virkede - thank you very much
Avatar billede terry Ekspert
16. november 2007 - 18:29 #3
selv tak og god weekend