Avatar billede muggemus Nybegynder
11. juni 2001 - 16:52 Der er 11 kommentarer

Skærmbillede flimmer go ryster!!!!!!

HJÆLP HJÆLP!
Jeg har lige fået et andet grafikort i min PC. Grafikortet er et Winfast Geforce Mx 64 ( VED DET ER SKOD) Men nu ryster billede inde i spil og flimmer lidt gør det også.....Hvad kan man gøre, er åben for en masse forslag........................Det er meget vigtig at jeg for et hurtig svar det er derfor at jeg vælger at give så mange point!!!!!
Avatar billede makse Nybegynder
11. juni 2001 - 16:54 #1
Har husket at sætte opdateringsfrekvensen.?
Avatar billede muggemus Nybegynder
11. juni 2001 - 16:56 #2
Hvor finder jeg den?????????
Avatar billede makse Nybegynder
11. juni 2001 - 17:00 #3
Start - Indstillinger - Kontrolpanel > D-klik på Skærm > Indstillinger - Tryk på Avanceret > Fanen Kort.
Avatar billede muggemus Nybegynder
11. juni 2001 - 17:04 #4
Det funker ikke, hvad kan jeg sp gøre????
Avatar billede makse Nybegynder
11. juni 2001 - 17:07 #5
Skifter du opløsning når du starter et spil?
Avatar billede makse Nybegynder
11. juni 2001 - 17:12 #6
Frekvensen skal indstilles til hver opløsning. Alt efter hvor meget din skærm kan klare. 75Hz-85Hz plejer at give et roligt billede.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juni 2001 - 18:29 #7
Jeg har lige prøvet makses sidste råd, og det hjalp hos mig, hvor billedet rytede i 800xetellerandet, skulle efterjustere alle andre indstillinger.
Avatar billede the_email Nybegynder
12. juni 2001 - 21:45 #8
Hej.

Kør alle opløsninger igennem og sæt opdateringsfrekvensen så skærmen ikke ryster.

TheEmail
Avatar billede dj_d Nybegynder
12. juni 2001 - 23:28 #9
Hvis det kun ryster i spil har det intet med hverken opløsning eller opdateringsfrekvens at gøre! Er det kun i spil skærmbilledet flimrer og ryster?
Avatar billede makse Nybegynder
12. juni 2001 - 23:30 #10
dj d > Det har det, hvis at spillet er sat til at køre i en anden opløsning, end den der normalt bliver brugt.

the email > flot svar.
Avatar billede dj_d Nybegynder
12. juni 2001 - 23:32 #11
jeg har stadigvæk en anden mulighed, det behøver ikke have noget med opløsning at gøre.