Avatar billede sarben Nybegynder
14. november 2007 - 15:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopiere data fra 100 excel filer til en excel fil.

Hej,
Opgaven går ud på følgende:

Jeg har 100 Excel filer, hvorfra jeg gerne vil kopiere data til én Excel fil, som jeg kalder hovedtabel.

Beskrivelse af de 100 filer:
Hver fil indeholder 5 testcertifikater.
De 100 excel filer hedder
Mappe 1-5
Mappe 6-10
Mappe 11-15 osv...

Testcertifikater hedder altid:
Ark (1)
Ark (2)
Ark (3)
Ark (4)
Ark (5)

Hvert testcertifikat har et serienummer, som altid står i (B20)
De andre værdier står i (B17), (B27) og (B28). De tre værdier skal kopieres over til Hovedtabel og placeres i koloner N, O og P ud for det rigtige serienummer.

Hovedtabellen indeholder alle serienummer i kolonne (A).

Da jeg ikke har store erfaring med VBA vil det være dejligt med detaljerede svar.

Hilsen
Sarben
Avatar billede w13 Novice
14. november 2007 - 16:03 #1
Du har spørgsmålet åbent 2 gange. Du bør nok lukke denne her.
Avatar billede sarben Nybegynder
14. november 2007 - 16:21 #2
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. november 2007 - 16:26 #3
Markér dit navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter"