Avatar billede nbj1 Praktikant
04. november 2007 - 14:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

finde udaf om noget er login

denne streng skulle kunne hente hvem der er logget ind men der et eller andet galt...?

$logind = mysql_query("SELECT logind FROM user WHERE logind= 'logind(datetime())' AND DATE_FORMAT('logind', '%H%i')<='5'") or die(mysql_error());
$row = mysql_fetch_assoc($logind);
Avatar billede dkfire Nybegynder
04. november 2007 - 23:03 #1
Hvad er det galt ??
Avatar billede nbj1 Praktikant
05. november 2007 - 05:59 #2
jeg er kommet op med et udlæg af det og det ser udtil at virke

$logind = mysql_query("SELECT username, logind, logud, COUNT(*) AS antal FROM user group by logind order by MAX(logind) DESC LIMIT 4") or die(mysql_error());
//$logind = mysql_query("SELECT COUNT(*) AS antal FROM user WHERE logind='logind'");
//$row = mysql_fetch_assoc($logind);
while($row = mysql_fetch_array($logind)) {
//echo $row['username'];
echo"Logind " .$row['logind']." og ";
echo $row['logud']." Logud ";
echo " Bruger = ".$row['username']."<br> ";

men det åbner et lidt andet problem, hvis de ikke bruger 'logout' bliver logud tiden ikke registreret, hvordan løser man det ?
Avatar billede nbj1 Praktikant
08. januar 2008 - 18:05 #3
lukket