Avatar billede joergen_vinther Nybegynder
25. oktober 2007 - 19:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lyd med VB 6

Hvordan programmerer man VB 6 til at give lyd ? Der må være en kommando, hvor man angiver f. eks. tonefrekvens og varighed, og måske mere. Jeg er ikke intereseret i større programmer, men blot den el. de kommando'er der skal til.
Avatar billede baxos Nybegynder
25. oktober 2007 - 20:11 #1
Tror du skal finde en .DLL fil fra windows og bruge
Avatar billede fizz Nybegynder
25. oktober 2007 - 23:29 #2
er med på en lytter... har selv rodet med det... hvis nogen kan give et svar på hvordan man får en tone ud af højtalerne og ikke pc-speakeren kaster jeg gerne 200p efter ham ;-)
Avatar billede joergen_vinther Nybegynder
26. oktober 2007 - 17:53 #3
Hej baxos. Hvad er en .DLL fil og hvordan bruges den?
Avatar billede joergen_vinther Nybegynder
29. oktober 2007 - 12:58 #5
Da jeg sidst i 70erne fik en Lambda computer til 300 Kr. Kunne man på den lave lyd med meget få kommandoer. Så må det da også kunne gøres med VB i år 2007.
Avatar billede fizz Nybegynder
29. oktober 2007 - 20:57 #6
WAUV! tjacob er klog....
Avatar billede joergen_vinther Nybegynder
31. oktober 2007 - 01:07 #7
Eksperter trådte frem på rad,
i deres magt og vælde.
De mægted ej det mindste kvad,
få PC at fortælle.