Avatar billede ramforest Nybegynder
02. december 1999 - 20:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logo! til IKKE kommerciel forening...

Hej alle. Jeg står og mangler et logo til Rosenholm Computerforening, som er en IKKE kommerciel forening. Logoet skal være i vektor-grafik, så det kan skaleres frit uden tab af kvalitet. På logoet skal der stå RCF på én eller anden fancy måde oven på en illustration... Måske kan de tre bogstaver danne en figur. Bare lad fantasien råde... men husk: Enkelthed er nøgleordet, da logoet bl.a. skal bruges som brevhoved. Illustrationen må hvis muligt MEGET gerne symbolisere computer - netværk - åbenhed.
Avatar billede ramforest Nybegynder
07. december 1999 - 14:18 #1
>>admin. Jeg har flyttet spørgsmålet til 'job freelance' Jeg accepterer ikke svar her...
Avatar billede steffenbc Nybegynder
07. december 1999 - 14:21 #2
Avatar billede steffenbc Nybegynder
07. december 1999 - 14:22 #3
Jeg vil voldtage dig hvis jeg får dine point!

HAHA

Pisse sjovt! Gi' mig nu bare de point
Avatar billede ramforest Nybegynder
07. december 1999 - 14:24 #4
hej jeg prøver lige at acceptere mit eget svar hehe
Avatar billede steffenbc Nybegynder
07. december 1999 - 14:24 #5
PIKANSJOS
Avatar billede ramforest Nybegynder
07. december 1999 - 14:25 #6
>>steffenbc. ja der er MASSER af ting på din side jeg kan bruge :-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
28. januar 2001 - 22:06 #7
hvad foregår her?