Avatar billede Douink Novice
09. oktober 2007 - 00:15 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Reklame hjælp til brolægger firma:

Jeg er ved at lave til min brolægger firma. Men som jeg sidder her og læser det igen og igen syntes jeg meget af det lyder dumt. Må man efterspørge hjælp her for at få den til at se lidt mere professionel ud?

Det er til en flyer som jeg skal sende ud til kunder. siden ser meget godt ud men da den er lavet i word, paster jeg kun teksten som jeg ønsker rettet til så den lyder meget bedre. er der nogle der vil hjælpe mig med det?

Her kommer teksten:

(Tilbud til et godt sammenarbejde). Eller (Mulige sammenarbejdes partner)

Da vi nu kan finde plads til nye opgaver i vores arbejdskalender, er det med stor fornøjelse at vi kan tilbyde vore assistance inde for brolægning.

Lidt om os:
Midt Vest Brolægning er en brolægger virksomhed der ejes og drives af Arne Jørgensen.
Efter nogle års erfaring med maskine og håndlægning valgte Arne Jørgensen i begyndelsen af 2007 at opstarte Midt Vest Brolægning.
Vores mission er i samarbejde med vore kunder at finde den flotteste løsning som vil gøre kunderne glade langt ud i fremtiden.
Vores vision er at være en virksomhed i konstant vækst. Og at være vore kunders foretrukne brolægger.
Midt Vest Brolægnings højeste prioritet er tilfredse kunder, og vi stopper ikke før vore kunderne er fuld tilfreds med vores arbejde.
Vi udfører alle former for flisebelægning. hånd, maskinlægning, vej, indkørsler, terrasse og vedligeholdelse.
Da vi er blandt de billigste kvalitetsbeviste brolægger, så lad os ”uforpligtende” byde med når der er arbejdsopgaver der skal udføres.

Med Venlig Hilsen

Midt Vest Brolægning

Hvis du vil hjælpe mig her så kan du bare ændre alt det du syntes lyder forkert. så den bliver lidt mere professionel.
Håber på din hjælp!

Med Venlig Hilsen
Douink
Avatar billede torotune Nybegynder
09. oktober 2007 - 01:53 #1
Hejsa.

Har lige rettet nogle stave- og tegnfejl og omformuleret et par sætninger :-)

Tilbud omkring et godt samarbejde
(eller)
Mulige samarbejdspartnere

Da vi nu kan finde plads til nye opgaver i vores arbejdskalender, er det med stor fornøjelse at vi kan tilbyde vores assistance inden for brolægning.

Lidt om os:
Midt Vest Brolægning er en brolæggervirksomhed der ejes og drives af Arne Jørgensen.
Efter nogle års erfaring med maskin- og håndlægning valgte Arne Jørgensen i begyndelsen af 2007 at opstarte Midt Vest Brolægning.

Vores mission er i samarbejde med vore kunder at finde den flotteste løsning som vil gøre glæde langt ud i fremtiden.

Vores vision er at være en virksomhed i konstant vækst samt at være vore kunders foretrukne brolægger. Midt Vest Brolægnings højeste prioritet er tilfredse kunder, og vi afslutter ikke et projekt før kunden er fuldt ud tilfreds med vores arbejde.
Vi udfører alle former for flisebelægning: Hånd- og maskinlægning, veje, indkørsler, terrasser og vedligeholdelse. Da vi er blandt de billigste kvalitetsbeviste brolæggere, så tøv ikke med at kontakte os hvis De skal have en arbejdsopgave udført. Vi vil byde Dem et uforpligtende tilbud.

Mvh.
Avatar billede torotune Nybegynder
09. oktober 2007 - 01:57 #2
Måske skal 3. sidste linie hedde: "Vi udfører alle former for flisebelægning samt hånd- og maskinlægning, veje, indkørsler, terrasser og vedligeholdelse."

Hvis altså flisebelægning er en arbejdskategori for sig selv.
Avatar billede Douink Novice
09. oktober 2007 - 11:35 #3
Tror godt man kan sige det da flisebelægning er de sten man lægger og hånd og maskinlægning er en måde at lægge dem på.
Er kommet til at det måske skal være denne overskrift:

"Mulige samarbejdspartnere"

Da vi nu kan finde plads til nye opgaver i vores arbejdskalender, er det med stor fornøjelse at vi kan tilbyde vores assistance inden for brolægning.

Lidt om os:
Midt Vest Brolægning er en brolæggervirksomhed der ejes og drives af Arne Jørgensen.
Efter nogle års erfaring med maskin- og håndlægning valgte Arne Jørgensen i begyndelsen af 2007 at opstarte Midt Vest Brolægning.

Vores mission er i samarbejde med vore kunder at finde den flotteste løsning som vil gøre Dem glade langt ud i fremtiden.

Vores vision er at være en virksomhed i konstant vækst samt at være vore kunders foretrukne brolægger. Midt Vest Brolægnings højeste prioritet er tilfredse kunder, og vi afslutter ikke et projekt før kunden er fuldt ud tilfreds med vores arbejde.
Vi udfører alle former for flisebelægning: Hånd- og maskinlægning, veje, indkørsler, terrasser og vedligeholdelse.

Da vi er blandt de billigste kvalitetsbeviste brolæggere, så tøv ikke med at kontakte os hvis De skal have en arbejdsopgave udført. Vi vil altid være klar med en uforpligtende tilbud.

MVH

Skal jeg slette "lidt om os" ?
Avatar billede Douink Novice
09. oktober 2007 - 11:37 #4
"Tilbud til et godt sammenarbejde" lyder måske bedre og mere som et godt tilbud?
Avatar billede torotune Nybegynder
09. oktober 2007 - 11:59 #5
Hej igen,

Ja du kan evt. slette "lidt om os" da det egentlig falder ret naturligt uden.

Hvis det kun er private kunder du/I er ude efter, skulle du måske finde en helt tredie overskrift, da du jo ikke I den forstand skal arbejde direkte sammen med kunden. (Udover selvfølgelig at kunden siger hvordan han vil have det til at se ud, og du udfører opgaven derefter. Men det er selvfølgelig en smagssag om man vil give indtryk af at kunden er inddraget i arbejdsprocessen...

Husk det hedder "et uforpligtende tilbud" i din sidste linie ovenfor.
Avatar billede Douink Novice
09. oktober 2007 - 12:15 #6
Hej Torotune...

Tak for den store hjælp. det er ikke så meget til private. men det tilbud der kan aflaste andre total buggede firmaer.
Er der ellers noget der skal ændres syntes du?
Den ser sådan ud nu:

Tilbud til et godt sammenarbejde.

Da vi nu kan finde plads til nye opgaver i vores arbejdskalender, er det med stor fornøjelse at vi kan tilbyde vores assistance inden for brolægning.

Lidt om os:
Midt Vest Brolægning er en brolæggervirksomhed der ejes og drives af Arne Jørgensen.
Efter nogle års erfaring med maskin- og håndlægning valgte Arne Jørgensen i begyndelsen af 2007 at opstarte Midt Vest Brolægning.

Vores mission er i samarbejde med vore kunder at finde den flotteste løsning som vil gøre Dem glade langt ud i fremtiden.

Vores vision er at være en virksomhed i konstant vækst samt at være vore kunders foretrukne brolægger. Midt Vest Brolægnings højeste prioritet er tilfredse kunder, og vi afslutter ikke et projekt før kunden er fuldt ud tilfreds med vores arbejde.
Vi udfører alle former for flisebelægning: Hånd- og maskinlægning, veje, indkørsler, terrasser og vedligeholdelse.

Da vi er blandt de billigste kvalitetsbeviste brolæggere, så tøv ikke med at kontakte os hvis De skal have en arbejdsopgave udført. Vi vil altid være klar med et uforpligtende tilbud.

Med Venlig Hilsen
Avatar billede Douink Novice
09. oktober 2007 - 12:16 #7
ups fjerner lige Lidt om os:
Er alle mellemrum de rigtige steder nu komma osv osv? :)

Tilbud til et godt sammenarbejde.

Da vi nu kan finde plads til nye opgaver i vores arbejdskalender, er det med stor fornøjelse at vi kan tilbyde vores assistance inden for brolægning.

Midt Vest Brolægning er en brolæggervirksomhed der ejes og drives af Arne Jørgensen.
Efter nogle års erfaring med maskin- og håndlægning valgte Arne Jørgensen i begyndelsen af 2007 at opstarte Midt Vest Brolægning.

Vores mission er i samarbejde med vore kunder at finde den flotteste løsning som vil gøre Dem glade langt ud i fremtiden.

Vores vision er at være en virksomhed i konstant vækst samt at være vore kunders foretrukne brolægger. Midt Vest Brolægnings højeste prioritet er tilfredse kunder, og vi afslutter ikke et projekt før kunden er fuldt ud tilfreds med vores arbejde.
Vi udfører alle former for flisebelægning: Hånd- og maskinlægning, veje, indkørsler, terrasser og vedligeholdelse.

Da vi er blandt de billigste kvalitetsbeviste brolæggere, så tøv ikke med at kontakte os hvis De skal have en arbejdsopgave udført. Vi vil altid være klar med et uforpligtende tilbud.

Med Venlig Hilsen
Avatar billede Douink Novice
09. oktober 2007 - 12:18 #8
skal heller ikke være "Da vi er blandt" det skal bare være "Vi er blandt" ik ?
Avatar billede torotune Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:05 #9
Jo -> "Vi er blandt" lyder bedre.

Jeg synes "Tilbud til et godt sammenarbejde" skal være -> "Tilbud om et godt sammenarbejde". Så får du ikke 2 x "til" lige efter hinanden i overskriften.
Måske du skulle overveje at bruge ordet "samarbejde"? Jeg ved ikke helt hvad forskellen mellem det er og "sammenarbejde" er inden for håndværkerbranchen?

Hvis du ikke henvender dig til de private kunder, altså slutbrugeren, men B2B, altså til byggefirmaerne der skal have assistance til brolægningsdelen, skal du måske kigge lidt på de steder hvor det lyder som om du taler direkte til slutkunden. Jeg tænker på de steder hvor du bruger "Dem" og "De". - Til hvem henvender du dig her?
Avatar billede torotune Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:11 #10
Hvad med noget i denne stil:

"Vores mission er at vi i samarbejde med Jer, vil finde den flotteste løsning, som vil glæde både Dem og ikke mindst kunden langt ud i fremtiden."
Avatar billede torotune Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:12 #11
Og til slut:

"Da vi er blandt de billigste kvalitetsbeviste brolæggere, så tøv ikke med at kontakte os hvis De skal have assistance til en arbejdsopgave inden for brolægning. Vi vil altid være klar med et uforpligtende tilbud."

Så henvender du dig til totalbyggefirmaet :-)
Avatar billede Douink Novice
09. oktober 2007 - 13:36 #12
Lyder godt Torotune... Skal snart have et svar af dig :-)
Prøver lige at rette den til. men tror jeg beholder vores mission som den er. Jeg fortæller bare om hvad vores mission er i det hele taget.

Her er som den ser ud nu:

Tilbud om et godt samarbejde.

Da vi nu kan finde plads til nye opgaver i vores arbejdskalender, er det med stor fornøjelse at vi kan tilbyde vores assistance inden for brolægning.

Midt Vest Brolægning er en brolæggervirksomhed der ejes og drives af Arne Jørgensen.
Efter nogle års erfaring med maskin- og håndlægning valgte Arne Jørgensen i begyndelsen af 2007 at opstarte Midt Vest Brolægning.

Vores mission er i samarbejde med vore kunder at finde den flotteste løsning som vil gøre dem glade langt ud i fremtiden.

Vores vision er at være en virksomhed i konstant vækst samt at være vore kunders foretrukne brolægger. Midt Vest Brolægnings højeste prioritet er tilfredse kunder, og vi afslutter ikke et projekt før kunden er fuldt ud tilfreds med vores arbejde.

Vi udfører alle former for flisebelægning: hånd- og maskinlægning, veje, indkørsler, terrasser og vedligeholdelse.

Vi er blandt de billigste kvalitetsbeviste brolæggere, så tøv ikke med at kontakte os hvis De skal have assistance til en arbejdsopgave inden for brolægning. Vi vil altid være klar med et uforpligtende tilbud.

Med Venlig Hilsen
Avatar billede torotune Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:56 #13
Yes, det ser godt ud. Husk at starte med stort efter kolon i 3. sidste linie.
Tegnsætningen ser også meget fornuftig ud, jeg kan dog ikke garantere 100% at kommateringen er korrekt.

Så smider jeg da lige et svar :-)
Avatar billede torotune Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:59 #14
Ups, der mangler lige et "d" i "kvalitetsbeviste", 2. sidste linie.
Avatar billede Douink Novice
09. oktober 2007 - 14:06 #15
Jeg takker mange gange for den store hjælp torotune. Du er en stjerne :-)
Avatar billede torotune Nybegynder
09. oktober 2007 - 14:12 #16
Jo tak, held og lykke med firmaet :-)
Avatar billede Douink Novice
09. oktober 2007 - 14:17 #17
Takker!
Avatar billede groop Nybegynder
09. oktober 2007 - 16:44 #18
Sjovt at se ens logo i funktion ;) men er kvaliteten ikke blevet meget forringet?
Avatar billede Douink Novice
10. oktober 2007 - 00:03 #19
Hey Groop... Det var dig der lavede firma logoet ik?
Hvor ser du den forringede vertion af logoet?
Banner på hjemmesiden?
Avatar billede djqd Nybegynder
10. oktober 2007 - 21:54 #20
Med Venlig Hilsen...nej nej.

Med venlig hilsen skrives med stort M og lille v og lille h

Det andet er ikke rigtigt, men mange skriver det - hvorfor at mange skriver det med store begyndelsesbogstaver i hver ord må du spørger guderne om?
Avatar billede Douink Novice
11. oktober 2007 - 00:57 #21
Er i her endnu? har lige total redigeret den igen. da en jeg kender skrev hvordan man henvender sig til kunder. Han skrev følgende:

1 Fortæl straks i brevet hvad du kan gøre for dem.
2 Fortæl hvem du er, og vis at du har forstand på det du arbejder med.
3 Fortæl hvorfor du har valgt at kontakte netop denne virksomhed.
4 Fortæl hvad der herefter skal ske (eksempel på pris, opringning, møde etc.).

Derfor rettelsen. Vi i med jeres falkeøjne se på sagen igen? ting der lyder dumt, komme og punktum og linie afstande?

Her kommer den:

Mangler I en underleverandør til brolæggerarbejde?

Når jeg har valgt at kontakte jer er det fordi, at vi ønsker at hjælpe (eller assistere???) jer med alle de former for flisebelægning i måtte mangle hjælp til: Hånd- og maskinlægning, veje, indkørsler, terrasser og vedligeholdelse.

Midt Vest Brolægning, som er en brolæggervirksomhed der ejes og drives af undertegnede, Arne Jørgensen. Efter nogle års erfaring med maskin- og håndlægning valgte jeg i begyndelsen af 2007 at opstarte Midt Vest Brolægning.

Vores mission er i samarbejde med vore kunder at finde den flotteste løsning som vil gøre dem glade langt ud i fremtiden.
Vores vision er at være en virksomhed i konstant vækst samt at være vore kunders foretrukne brolægger. Midt Vest Brolægnings højeste prioritet er tilfredse kunder, og vi afslutter ikke et projekt før kunden er fuldt ud tilfreds med vores arbejde.

Mit endelige mål er at være blandt de billigste kvalitetsbeviste brolæggere. Dette kan lettest dokumenteres ved at De lader mig give et tilbud på en konkret opgave.
Lige nu er der plads til flere nye opgaver i vor arbejdskalender, og det er med stor fornøjelse at vi kan tilbyde vor assistance.

Det er mit håb, at De vil afse tid til et kort møde, hvor jeg gerne vil svare på uddybende spørgsmål i forbindelse med et fremtidigt samarbejde. En af de nærmeste dage vil jeg tillade mig at ringe til jer for at høre om et eventuelt samarbejde kunne have Jeres interesse.

Med venlig hilsen