Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:14 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Upload script!

Jeg mangler et php script hvor man kan uploade en fil til den sever scriptet ligger på, samtidig(hvsi det er muligt) skal man kunne se i % hvor langt den er nået...

Nogle der har sådan en liggende, eller vil lave det?
jeg har INGEN penge kun point, men det er jo lige så godt
Avatar billede iss Novice
08. juni 2001 - 19:16 #1
Kan ikke gøres med PHP.... Da HTML ikke har den funktion, du skal have fat i noget Java (ikke JavaScript) eller ActiveX.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juni 2001 - 19:17 #2
<html>

<head>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<title>Ny side 1</title>
</head>

<body>

<table border=\"0\" width=\"100%\" height=\"100%\">
  <tr>
    <td width=\"100%\">
      <p align=\"center\"><font color=\"#123466\"><b><?
set_time_limit(1200);
if ($noOfFiles == \"\") { $frontPage = \"true\"; }

if ($frontPage == \"true\") {
?></b></font>
<form enctype=\"multipart/form-data\" method=\"post\" action=\"<?echo $PHP_SELF;?>\">
<font color=\"#123466\"><b>
Antal uploads:<input type=\"text\" name=\"noOfFiles\" size=\"2\" maxlength=\"2\">
<br>
<input type=\"submit\" value=\" START \">
</b></font>
</form>

      <font color=\"#123466\"><b>

<?
}
elseif ($noOfFiles != \"\" && $file1_name == \"\") {
?></b></font>
<form enctype=\"multipart/form-data\" method=\"post\" action=\"<?echo $PHP_SELF;?>\">
<font color=\"#123466\"><b>
<input type=\"hidden\" name=\"noOfFiles\" value=\"<?echo $noOfFiles?>\">
<?
for ($i=0; $i < $noOfFiles; $i++) {
$k = $i+1;
echo \"Fil nr. \". $k .\"<br>\\n\";
echo \"<input type=\\\"file\\\" name=\\\"file\".$k .\"\\\"><br>\\n\";
}
?>
<input type=\"submit\" value=\" UPLOAD \">
</b></font>
</form>
      <font color=\"#123466\"><b>
<?
}
elseif ($file1_name != \"\") {
for ($i=0; $i < $noOfFiles; $i++) {
$k = $i+1;
$name = \"_name\";
if (${file.$k.$name}) {
copy(\"${file.$k}\", \"${file.$k.$name}\");
echo \"Filen <u>\". ${file.$k.$name} .\"</u> blev gemt !<br>\\n\";
}
echo \"<br><center><a href=\\\"\".$PHP_SELF.\"?\\\">NYT UPLOAD</a></center>\";
}
?></b></font>
</td>
  </tr>
</table>

</body>

</html>
Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:18 #3
er der så nogle der kan lave et Php script med java eller ActiveX plugin???
Avatar billede iss Novice
08. juni 2001 - 19:20 #4
liquidass -> Jeg kan lave PHP\'en, ikke noget problem, for det er det andet der er problemet....

no_doubt -> Viser ikke procent....
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juni 2001 - 19:21 #5
ciata : \"samtidig(hvsi det er muligt) skal man kunne se i % hvor langt den er nået...\"
Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:22 #6
ingen tvivl~~> er det med indikator?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juni 2001 - 19:24 #7
Nej.
Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:25 #8
iss jeg har et uden indikator....jehg skal bruge et MED indikator...

Avatar billede cyberdude Nybegynder
08. juni 2001 - 19:26 #9
hmm er det nu også nødvendigt med en sådan indikator... med mindre du selv har adgang til serveren har de \"fleste\" udbydere vel deres servere sat op med standart grænsen på 2 MB i fileuploade...
Ved ikke om man kan få den grænse hævet hvis man henvender sig til udbyderen....??
Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:27 #10
der er ikke grænse her...har upload ting med størrelse op til 1 gb...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. juni 2001 - 19:27 #11
vildt, prøv lige mit script og sig om det ik er nogle points værd-
Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:29 #12
hvis der ike er indikator er det ikke noget værd.... jeg har et uden .... ;-)
Avatar billede iss Novice
08. juni 2001 - 19:29 #13
liquidass -> Hvofor skriver du det til mig? Det er no_doubt du vist skal have skrevet til...

Og hvis det er op til 1GB tror jeg nok du skal til at finde noget alternativt....
Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:30 #14
no doubt

mit: www.kenny-webcam.com/upload/upload.htm
dit: www.kenny-webcam.com/upload/upload2.php

virker sikkert ikke pga serveren er gået ned igeEEEEEEEEEEn!
Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:32 #15
iss 1 gm var bare eksempel.... der bruget jeg også FTP.... dem der skal uplaodes her fylder fra 3mb til 20 mb (mpeg-1 layer 3)
Avatar billede liquidass Nybegynder
08. juni 2001 - 19:32 #16
smutter lige 15 min......
Avatar billede liquidass Nybegynder
09. juni 2001 - 13:36 #17
erreryr