Avatar billede troublemaker Nybegynder
06. september 2007 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Draytek VPN connector ikke

Hejsa, jeg forsøger at få en VPN forbindelse til at køre fra Xp klienten og til en Draytek 2910 router.
Har brugt følgende guide på Drayteks hjemmeside til at sætte det op. http://www.draytek.com/support/support_note/router/application/vpn_solution/2/A/a_pptp.php

Forbindelsen til routeren fejler ikke noget. Jeg kan både benytte webklienten på routeren til konfiguration og har en tændt pc bagved som jeg kan fjernstyre.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede troublemaker Nybegynder
06. september 2007 - 11:20 #1
Glemte helt at skrive, når den prøver at forbinde når den til at kontrollere brugernavn og kodeord så får jeg følgende fejl:

"Afbrudt.

Fejl 721. Fjerncomputeren svarede ikke. "
Avatar billede leif Seniormester
06. september 2007 - 16:11 #2
1. Bruger du nyeste FirmWare ?
2. Vi er enige om at du sidder udefra og prøver ?
Avatar billede troublemaker Nybegynder
17. september 2007 - 13:39 #3
Ved ikke med firmware og jeg sidder udefra.

Problemet viste sig at være ISP'en som ikke lukkede pakkerne ind :(

Noget med et quality of service niveau som ikke matchede bildte han mig ind. Men de rettede noget så den kunne tage andre værdier end 0 sagde han og nu virker det.

Beklager den dårlige forklaring.