Avatar billede xaque Nybegynder
04. september 2007 - 11:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Indsætte tekst automatisk i dokument

Hej jeg har en liste med en masse numre og navne
ser f.eks sådan her ud bare meget lang
1 Jens
2 Ida
3 Palle
4 Mogens
5 Pia

Men jeg skal have den til at se sådan her ud

||1 Jens
||2 Ida
||3 Palle
||4 Mogens
||5 Pia

Der må da være et program som kan gøre dette for mig så jeg ikke skal sidde og gøre det på 5-6000 linjer?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. september 2007 - 11:51 #1
Hvilket tekstformat er det? Kviktekst eller Wordperfect?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2007 - 12:04 #2
Brug formatpensel.
Avatar billede xaque Nybegynder
04. september 2007 - 12:13 #3
ole_madsen: jeg har intet forstand på hvad du snakker om :) men har det i et word dokument
Avatar billede xaque Nybegynder
04. september 2007 - 12:28 #4
john_stigers: hvordan kan jeg bruge formatpensel til det?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. september 2007 - 12:32 #5
:-) Det var også ment som sjov - Jeg gættede på du brugte word, men skulle lige have det bekærftet. Var det et rent tekstdokument kunne jeg nok finde et program der kunne - men Word kender jeg desværre ikke så godt.

Kviktekst er fra PC´ens barndom, og WordPerfect er heller ikke helt moderne...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. september 2007 - 12:34 #6
Det slår mig, at hvis linjen ikke er længere, ville du kunne sætte det over i Excel i 2. kolonne. Så kunne du i den første kolonne skrive dine || og kopiere hele vejen ned... Efterfølgende kan du kopiere det hele tilbage i Word.
Avatar billede xaque Nybegynder
04. september 2007 - 12:39 #7
ole_madsen: det havde jeg også tænkt på men troede ikke man kunne kopire tilbage og stadig holde det på samme måde :P tester lige
Avatar billede xaque Nybegynder
04. september 2007 - 12:44 #8
det kunne godt bruges smid en svar :) så får du dine point om lidt
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. september 2007 - 12:47 #9
Der er svar her...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2007 - 20:05 #10
formatpensel:
marker det 1. felt der skal laves hele vejen ned, klik på formatpensel, marker felterne der skal laves som 1. felt, færdig