Avatar billede jokkejensen Novice
03. september 2007 - 15:50 Der er 1 løsning

Sitecore CMS : Lukke tags the xhtml way

Hey..

Jeg sidder lige og arbejde på et Sitecore CMS system. Jeg har dog lidt problemer med at få mine meta tags til at lukke som xhtml.. "ligegyldigt" hvad jeg gør så lukker dem den sådan her:

<meta name="title" content="test">

Jeg har forsøgt med følgende:

<meta name="title" content="test"></meta>
<meta name="title" content="test" />
<xsl:element name="meta"><xsl:attribute name="name">title</xsl:attribute><xsl:attribute name="content">test</xsl:attribute></xsl:element>

Men de skriver alle: <meta name="title" content="test"> og lukker ikke korrekt.

jeg kan selvfølgelig "fuske" mig ud af det med noget ala psuedo:

<xsl:text><meta name="title" content="</xsl:text><xsl:value-of /><xsl:text>" /></xsl:text>

Men det er jeg egentligt ikke interesseret i..

Det er .Net og jeg har sikret at xhtml conformance osv er slået til.. Kan det være andre evt IIS relaterede ting der mangler ? I ex synkron.via CMS vil alle tags lukke som xhtml, også dem man ikke umiddelbart ønsker :).. Men dem her vil slet ikke makke ret.

Nogen der har et bud ?

/JJ
Avatar billede jokkejensen Novice
10. september 2007 - 12:58 #1
<xsl:output>'s attribut method skal være xml og ikke html.. doh..

/JJ