Avatar billede xperimentet Nybegynder
31. august 2007 - 14:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP mangler software til at kunne connecte til en Cisco router.

Det er en Cisco PIX 506 router og software skal kunne læse pcf filer
Avatar billede riversen Nybegynder
01. september 2007 - 12:45 #1
Hvis det er VPN du roder med skal du have fat i Cisco's VPN klient
Avatar billede fedora Nybegynder
01. september 2007 - 12:58 #2
Hvis det er fordi du skal konfigurere den, så skal du have fat i et rollover kabel, og så kan du bare benytte Hyperterminal.
Avatar billede justrace Novice
22. oktober 2007 - 00:29 #3
Måske lidt sent, men prøv på ciscoforum.dk. Det er ellers en fornuftig dims, men den hedder firewall. Man kan stadig bruge hyperterminal, bare i tcp/ip mode. Nogle vil også kalde det et rs232 kabel.
Avatar billede xperimentet Nybegynder
06. januar 2008 - 13:28 #4
LUKKET
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2008 - 13:29 #5
Havde det ikke været på plads med nogen tilbagemeldinger i stedet for blot at skrive "Lukker" ?
Avatar billede justrace Novice
06. januar 2008 - 13:41 #6
Det ku' være fordi han mente *.pDf. <;)).
Avatar billede justrace Novice
06. januar 2008 - 13:44 #7
PCF er konfigurationsfilen i VPN-klienten, men hvorfor læse dem? De kan vel rettes i klienten?
Avatar billede justrace Novice
06. januar 2008 - 13:46 #8
Her kommer det som skulle have været 200 point svaret.

Højreklik, vælg åbn med, vælg  Wordpad.