Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2001 - 13:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Manglende Ordbog

Efter at have opgraderet min Office 2000 DK til Office XP UK har jeg ikke længere nogen dansk ordbog. Hvordan får jeg den tilbage????

Avatar billede ezzuk Nybegynder
06. juni 2001 - 14:19 #1
set fra en reklame for XP(ikke relevant)

Office XP: nu er det muligt at have flere email addresser, men kun et program. WOOOW, for en dufthat
Avatar billede madskp Nybegynder
06. juni 2001 - 14:51 #2
Prøv at køre insatllationen og vælg selv hvilke komponenter du vil have med. Jeg tror det må være løsningen.

-> ezzuk har godt set den reklame :o) Jeg har gjort det samme med Outlook express meget længe!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
06. juni 2001 - 16:14 #3
en anden XP reklame: ja, og lige pludselig dukker dokmentet op igen....ja, NÅR MÅN DOBBELTKLIKKER DET!!!!!!! Microsoft kan til tider være ret humoristiske
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2001 - 17:32 #4
Jeg har valgt at installere alt, så det er desværre ikke løsningen...

Avatar billede mozarto Nybegynder
14. juni 2001 - 23:18 #5
Jeg vil gætte på, at din XP UK har dræbt din danske stavekontrol, men det er bare et gæt.

Hvad jeg til gengæld ved er, at da jeg selv installerede Engelsk Office 2000, fik jeg min danske stavkontrol tilbage ved at køre MS\'s Language Pack-CD, som jeg lånte af en ven. Hvis du kan få fat i den CD, skulle den kunne løse dit problem (jeg ved desværre ikke, hvor du kan få CD\'en)
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 17:31 #6
Installerede den gode gamle Office 2000