Avatar billede badguy Nybegynder
07. maj 1999 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Binær BIOS image til Aopen AX6BC

hej

jeg ville høre om der var nogen som på en eller anden måde kunne fremskaffe en binær image fil til biosen på et Aopen AX6BC motherboard eller hvad?

det er nemlig sådan at på deres homepage er der kun exe-filer hvor det hele ligger i en pakke men for at brænde en BIOS chip skal det været et RAW image...

er der nogen der kan maile det til mig på cyberesben@postkontor.dk ?

PLEASE

Avatar billede csh Nybegynder
07. maj 1999 - 14:59 #1
har du forsøgt at sende en mail til AOpen så de kan sende den binær fil dig dig?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 1999 - 16:04 #2
Er badguy også lig med CyberEsben

Det virker lidt mistænkeligt ikk'

Noget med falske point
Avatar billede badguy Nybegynder
07. maj 1999 - 20:40 #3
hj>> nej det er fordi at jeg bruger cyberesben navnet på den anden computer (den med Aopen MB)....

jeg laver ikke fake point... OK?
Avatar billede demius Nybegynder
10. maj 1999 - 14:29 #4
Som Linus Thorvalds ville have sagt det.
Programmer det selv.
Det er jo ikke andet end nogle 0 og 1 taller *GG*
\demius
Avatar billede badguy Nybegynder
13. maj 1999 - 00:37 #5
jeg fik et binært bios image ved at spørge om den i Aopens newsgroup, ville jeg lige hilse og sige...

så den sendte jeg til www.optiuse.dk og de lavede en ny BIOS chip til mig for 200 kr...

nu kører den igen :-)
Avatar billede badguy Nybegynder
13. maj 1999 - 22:58 #6
ADMIN>> kan jeg ikke få mine point igen for jeg har selv klaret det!
Avatar billede bjo Nybegynder
12. august 1999 - 23:15 #7
Den .exe du fik først skal bare pakkes ud til en native dos boot diskette, så virker det. De er ikke dumme hos AOpen
Avatar billede badguy Nybegynder
18. august 1999 - 19:28 #8
den kan ikke pakkes ud!

og jeg har fået løst det så jeg har ikke nogle problemer mere
Avatar billede badguy Nybegynder
27. august 1999 - 23:51 #9
lukket