Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
14. august 2007 - 22:37 Der er 5 kommentarer

ris ros af min nye hjemmeside

Hej eksperter

jeg har lige lavet denne nye hjemmeside www.massagevojens.dk

og kunne egentlig godt tænke mig lidt ris/ros og eventuelt forslag til hvordan jeg kunne gøre den bedre

Mvh
Niels Christiansen

ps.
eventuelle forslag til søgemaskine optimering ville være lækkert vil jo gerne ligge nummer 1 :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. august 2007 - 22:43 #1
Omkring søgeordsoptimer så ligger der en del og det kræver jo en del at komme ind som nummer ind.

Men ellers er din side meget enkel. Farverne er okay. Ville dog nok smide lidt billeder ind der hvor der er meget tomt plads - det kunne også være noget "vidste du at..."

Men bare så der ikke på forsiden er 80% tomt plads. En overfydt side er kedelig, men en underfyldt er ikke meget bedre :)

Som aktiv bruger af massage-klinik.. Altså dem som dig :D  - Så ville jeg ønske at flere tilbød online booking.
Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
14. august 2007 - 22:52 #2
tak for de gode råd vil kigge lidt på nogle billeder arbejder stadig på indholdet så det bliver at mere fyldstgørende med hensyn til online booking kunne jeg godt tænke mig det men selvom jeg har kodet en del i php er jeg desværre ikke dygtig nok til af det til at virke endnu men tanken har strejfet mig:)(hvis jeg skulle have dette skulle den kunne sync med outlook
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. august 2007 - 10:40 #3
Hvis det er noget der kan spare dig for tid, så kan det måske betale sig at få det udført af andre.

I hvert fald er det dejlig nemt for brugeren og kan klares 24/7 :)
Avatar billede olebole Juniormester
15. august 2007 - 14:32 #4
<ole>

Det er intet mindre end et guddommeligt under, siden overhovedet kan vises! Prøv lige at få blot spor af orden i koden  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
16. august 2007 - 09:47 #5
okay har du noget konstruktivt så jeg ved hvad du mener :)

er det fordi jeg ikke har lavet indrykninger ved tabellerne eller mener du der noget der ikke er afsluttet som det skal ??

Mvh
Niels Christiansen