Avatar billede BanditMit Praktikant
14. august 2007 - 20:03 Der er 5 kommentarer

Problemer med nyt tv (visning fra pc)

Jeg har lige købt et nyt tv (Sony Bravia). Den vil gerne vise skrivebordet men den vil ikke vise farver. Skal jeg virkelig ud og købe enten dvi-hdmi kabel eller et dvi-dvi kabel? Det gamle tv havde ikke nogen problemer med farverne.
Avatar billede fuglen1 Novice
18. august 2007 - 17:49 #1
Hvad bruger til forbinde pc og tv?
hvis det er s-vhs har du husket at indstille tvet til s-vhs
samt pal b/g til farverne
Avatar billede BanditMit Praktikant
18. august 2007 - 20:36 #2
s-video.
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
03. september 2007 - 22:14 #3
Det kunne godt lyde lidt som om fjernsynet er sat på NTSC i stedet for PAL... prøv at kigge indstillinger igennem...
Avatar billede venturer Nybegynder
03. september 2007 - 22:18 #4
sort/hvid er næsten altid fordi NTSC/PAL er sat forkert (eller kablet et defekt).
For at få den bedste billedkvalitet vil jeg dog helt klart anbefale dig at få et DVI/HDMI kabel. Det vil være ærgeligt at bruge andet.
Avatar billede BanditMit Praktikant
15. september 2007 - 15:42 #5
Venturer:  Som sagt, så gjort. Fik mit DVI-HDMI kabel i morges (efter en uge hvor PostDanmark sendte den lidt frem og tilbage) og nu virker det perfekt. Det er super lækker billede så det skulle jeg have gjort fra starten. Smid et svar og der er point