Avatar billede kam1138 Nybegynder
02. august 2007 - 19:00 Der er 6 kommentarer

Freelance it-konsulent søges

Til en selvstændig rådgivende ingeniør i Holte søges en gemytlig og erfaren freelance it-konsulent til løbende support, sparring og udvikling af den eksisterende løsning.

Windows XP: Ekspert
MS Office (2003): Ekspert
MS Mobile: Erfaring

Send en mail med din baggrund på kasperco@gmail.com, og jeg vil vende hurtigt tilbage.

Mvh,
Kasper
Avatar billede kam1138 Nybegynder
02. august 2007 - 19:02 #1
Jeg bør nok nævne, at pågældende skal være momsregistreret.
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2007 - 23:04 #2
Avatar billede kam1138 Nybegynder
03. august 2007 - 16:30 #3
Hej henrik,

Tak - korrekt forstået, at det er i Børkop?

Mvh,
Kasper
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2007 - 18:33 #4
Ja, jeg har startet én mands virksomhed mens jeg tager de sidste 2 certifikater til min MCSE.
Men da man ikke må bruge Eksperten til at reklamerer for sig selv, synes jeg at vi skal snakkes sammen, enten via mail, eller tlf hvis du er interesseret.
Håber da at høre fra dig ;)
Avatar billede kam1138 Nybegynder
03. august 2007 - 19:27 #5
Sidste gang jeg kørte gennem Børkop lå det meget langt fra Holte :-)

Når jeg angav Holte var det fordi det ville være praktisk at være inden for rimelig afstand hertil.

Mvh,
Kasper
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2007 - 19:58 #6
Ja det ligger ikke lige rundt om hjørnet  :)