Avatar billede gribben Nybegynder
05. juni 2001 - 16:45 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

serverstatus i Front page, hvordan gør jeg?

Jeg skal igang med at lave databaser i ASP m.v. men min Front Page mangler Inet.pub.
Jeg bliver nægter adgang fordi jeg ikke har administrator kompetance, bliver der meddelt.

Hvordan får jeg fat i den del af Front Page?
Jeg har Windows Mill. og Office 2000.

mvh
gribben
Avatar billede prodic Mester
05. juni 2001 - 16:57 #1
Inet.Pub - mener du Personal Webserver delen?
Avatar billede gribben Nybegynder
05. juni 2001 - 17:08 #2
Det, jeg mangler, er, at kunne se i en ekstern browser - uden at gå på nettet, at det jeg har lavet er i orden.
Avatar billede gribben Nybegynder
05. juni 2001 - 18:01 #3
Nå der kom jeg vist til at skrive noget forkert.
Ja, det er enten en Personel Webserver eller en iiss, er det noget, nogen kan hjælpe mig med.

Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. juni 2001 - 18:05 #4
Kom på icq : 92064248 så skal jeg guide dig.
Avatar billede giraffel Nybegynder
06. juni 2001 - 09:50 #5
IIS kører vist kun på NT/Win2K.
PWS derimod kører på win9x/Me.

Du kan hente PWS fra følgende adresse:
http://www.microsoft.com/ntserver/nts/downloads/recommended/NT4OptPk/default.asp

Husk at vælge win95 i stedet for NT4.0 de forskellige steder... :)
Avatar billede gribben Nybegynder
06. juni 2001 - 17:28 #6
til no_doubt

Jeg har ikke icq, men vil gerne guides, hvis du gider på gribben@worldonline.dk

Til giraffel

Jeg har været inde på den opgivne side, men kan ikke umiddelbart se, hvilket program, jeg skal have fat i, der er en del at vælge imellem.
Avatar billede prodic Mester
06. juni 2001 - 17:52 #7
Avatar billede prodic Mester
06. juni 2001 - 17:53 #8
Avatar billede prodic Mester
06. juni 2001 - 17:55 #9
Avatar billede gribben Nybegynder
06. juni 2001 - 18:55 #10
Når jeg prøver at installere får jeg svaret:

unable to find setup program:
C:/Windows/Tempor ~1 contentIE 5/udemj6A9/preload.exe

Og hvad så
Avatar billede giraffel Nybegynder
06. juni 2001 - 18:58 #11
hmm, prøv lige

http://download.microsoft.com/msdownload/ntoptionpack/en/x86/win.95/download.exe

og vælg run/kør når dialogen popper op...
Avatar billede gribben Nybegynder
07. juni 2001 - 19:30 #12
Det lykkedes at download, med kun en enkelt fejlmeddelelse under installeringen, så jeg håber det virker aalligevel.

Tusind Tak alle der har svaret mig

gribben
Avatar billede gribben Nybegynder
07. juni 2001 - 19:32 #13
Tusind Tak alle der har hjulpet mig.
Jeg vil mene, at giraffel har fortjent 600 point og prodic 400

gribben
Avatar billede prodic Mester
08. juni 2001 - 13:08 #14
Jamen vi er da mere end glade for at have løst dit problem.

Hvis du senere skulle få brug for det, så omhandler den seneste udgave af PC World omkring Win2K Pro og opsætning til WebServer, og omhandler også opsætningen af Fp-understøttelse. Så ved du det.

Nu mangler du bare at lukke spørgsmålet, men den i mine øjne fair fordeling. :-)