Avatar billede sigs Nybegynder
27. juli 2007 - 02:23 Der er 1 kommentar

min nye mybook Essential 500gb fungerer slet ikke, help needed

hej

jeg har købt en my book Essential Edition 500gb for ca en måned siden. i starten kørte den ganske fint, men pludselig ville windows ikke kendes ved den. den siger at windows ikke kan genkende enheden.
det er imidlertid noget dybt mærkelig noget. således kan jeg være meget heldig at få kontakt med den, så kører den almindelig og jeg kan lagre noget på den, indtil den dør igen. den forsvinder fuldstændig fra windows. når jeg hiver alt strøm fra den og sætter både usb stikket og strøm stikket i igen, så kan jeg, 2 ud af 10 gange få kontakt med den. men den dør som sagt indfor ganske få minutter, eller skal vi sige sekunder...... :/
jeg har også testet den på min bærbar og den siger også at den ikke kan genkende enheden. jeg bruger Vista 64bit på min primær pc, og XP på bærbaren.

jeg er indstillet på at sende den RMA hos getmore.dk, men vil lige høre om i kan hjælpe mig, for jeg har 100GB på den og vil gerne beholde visse filer.
kan det være en driver, der er noget galt med, og hvordan kan man noget ved det, hvis det er tilfældet??
Avatar billede jps6kb Novice
27. juli 2007 - 08:48 #1
Umiddelbart tror jeg det eneste du kan gøre, uden at få fingrene i klemme, er at udnytte de 2 ud af 10 gange, og så hive dine data. Det kommer jo nok til at tage tid.
Alternativt kunne du jo tage disken ud af din MyBook og sætte til almindeligt, men så ryger garantien nok er jeg bange for. :)