Avatar billede jegharbrugforhjaelp Nybegynder
11. juli 2007 - 13:33 Der er 5 kommentarer

Kan ikke overføre filer

Hej eksperter.

Jeg er stødt ind i et mærkeligt problem. Hvis jeg har sendt et word dokument til min mail og jeg ønsker at åbne det på min computer, så vil den ikke overføre filen.

Det, som jeg selv tror, der er i vejen er, at der i filoverførsel boksen plejer at stå en anslået resterende tid; og en overfør til og overførselshastighed... men i mit tilfælde, så ligner det, at der slet ikke er nogen overførselshastighed....selvom min internet forbindelse virker.

Kan jeg gøre noget for, at det kommer til at virke igen? For er bare helt almindelige doc filer, jeg gerne vil arbejde videre i derhjemme...
Avatar billede weaponx Nybegynder
11. juli 2007 - 13:37 #1
prøv at zippe dit word ned og send det igen. Det kan være dit mailprogram blokker .doc
Avatar billede jegharbrugforhjaelp Nybegynder
11. juli 2007 - 13:45 #2
zippe?
Avatar billede hcma Novice
11. juli 2007 - 13:50 #3
pak den med et pakkeprogram som f.eks. winzip, winrar e.lign.
Avatar billede hcma Novice
11. juli 2007 - 13:50 #4
mailprogram ?
Avatar billede jegharbrugforhjaelp Nybegynder
11. juli 2007 - 13:55 #5
Jeg bruger yahoo... Men på en eller anden mirakuløs måde, har problemet løst sig selv.... meget mærkeligt.