Avatar billede hilton2305 Nybegynder
09. juli 2007 - 10:11 Der er 3 kommentarer

Tom constructor til FileInfo

"xxx cannot be seaialized because it does nor have a parameterless constructor." er beskeden jeg får når jeg prøver at oprette en web reference. Kan jeg oprette en tom contructor til fileinfo, og i så fald hvordan, eller er der en bedre løsning?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2007 - 13:53 #1
Hvad skulle en FileInfo uden filnavn indeholde ?

Og hvad kan man bruge en FileInfo fra din maskine til paa en anden maskine ?
Avatar billede opcm_ip Nybegynder
09. juli 2007 - 14:34 #2
Jeg skal bruge FileInfo som returværdi på et webservicekald, så jeg kan trække de ønskede filattributter ud.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2007 - 16:49 #3
Jeg mener at FileInfo er taet koblet til det system objektet er paa.

Lav din egen data klasse med de noedvendige informationer.