Avatar billede jkjaers Nybegynder
28. juni 2007 - 18:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dagligdags opgavestyring

Jeg søger et ganske simpelt program til at styre daglige opgaver (såsom støvsugning, bilvask mm) af forskellig art.

Kunne selvfølgelig købe Microsoft project, men det er en lidt dyr løsning. Egentligt ville kalenderdelen i outlook være fin da den kan gentage i det uendeligt, men jeg gider bare ikke have disse faste opgaver i min kalender.

Derfor: Er der nogen der kender til et simpelt, billigt (gratis) program til simpel planlægning?
Avatar billede jkjaers Nybegynder
28. juni 2007 - 19:44 #1
PS: Jeg ved godt det er lidt tøffelheltagtigt, men forbandet praktisk
Avatar billede jkjaers Nybegynder
28. juni 2007 - 20:39 #2
Muligvis er det bare et kalenderprogram med mulighed for at sætte en fast opgave med fast interval (f.eks. hver 14. dag, hver halve år....)

Det skal være muligt at se den enkelte dag som helhed (som i outlook)

Excel duer ikke da man ikke kan lave en evighedskalender.
Avatar billede jkjaers Nybegynder
02. juli 2007 - 13:05 #3
Kan det virkeligt passe i disse LEAN og planlægningstider at jeg er den eneste der har et sådan behov?
Avatar billede jkjaers Nybegynder
12. juli 2007 - 12:00 #4
Sidste Chance - Nogen bud inden tråden lukkes?