Avatar billede jesper_kool Nybegynder
18. juni 2007 - 17:29 Der er 5 kommentarer

Win xp gået ned på bærbar hvordan redder jeg data fra den

Win xp er gået ned hvordan redder jeg data ud fra den inden jeg genindlæser med auto recovery
18. juni 2007 - 17:46 #1
... hvordan 'gået ned' ?
Avatar billede jesper_kool Nybegynder
18. juni 2007 - 17:48 #2
Den kommer bare den sorte skærm hvor man kan vælge hvordan man skal starte den op altså med fejlsikret tilstand eller hvad lige meget hvad man vælger starter den med at loade men så genstarter den
kan godt finde dataen på disken i windows xp recovery fra cd'en men kan ikke lave backup
Avatar billede strikemusic Nybegynder
18. juni 2007 - 18:44 #3
jeg ville boote op på Bart PE og så gemme mine data på anden partion eller disk
Avatar billede thov Forsker
19. juni 2007 - 11:57 #4
Eller piller harddisken ud, og kobler den til en stationær computer med en adapter. http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=DK25113&sName=Adaptere+-+Kabel+adapter
Avatar billede jesper_kool Nybegynder
19. juni 2007 - 17:13 #5
ja det er bare den at der er garanti på den og vil helst ikke lege med partitioner når recovery partitionen er d: