Avatar billede the_edge Nybegynder
30. maj 2007 - 14:46 Der er 1 løsning

Procedurekaldet eller argumentet er ugyldigt

Hejsa

jeg får denne fejl Procedurekaldet eller argumentet er ugyldigt

ved Set objTextFile = FSO.OpenTextFile (dokument, ForReading)

nogen der kan sige hvad der er galt ?

Function copy(Initialer) 'her brugers der function så vi ikke komme til at putte noget i de globale variabler.

    'tror ikke at initialer variablen kommer ind i function.

    'For count = 1 to 1  'er sat til 1 på alle så den kun kører det en gang hvis den nu ikke virker skal ændres senere til 8
    Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
    dokument = "\\app001\dokumenter\Brugerskilleark\SKILLEBLAD - "&Initialer&".rtf"
    Set objTextFile = FSO.OpenTextFile (dokument, ForReading)
    Do Until objTextFile.AtEndOfStream
    stroriginaltekst = stroriginaltekst & objTextFile.Readline & vbcrlf
    Loop
    objTextFile.Close
    fso.DeleteFile(dokument)
    strefterrettelser = replace(Replace(stroriginaltekst,"*DDDGOL*","*DDD"&Initialer&"*"),"*DDDGOL*","*DDD"&Initialer&"*")
    'ordet der skal erstattes, Og med hvad skal det erstattes
    Set objTextFile = FSO.OpenTextFile (dokument, ForAppending,1)
    objtextfile.WriteLine(strefterrettelser)
    objTextFile.Close

    msgBox Initialer

    End Function

    startfunction = copy(Initialer) 'sætter pararmereten initialer, eller kommer den ikke ned i functionen.
Avatar billede the_edge Nybegynder
31. maj 2007 - 10:18 #1
lukket