Avatar billede krab Praktikant
25. maj 2007 - 13:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IE, FF . document.all

Hey..

Hvorfor virker dette på Internet Explore og ikke i Firefox..
Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke i begge??

I IE popper der en alert box 2 gange med samme meddelse og i FF sker der ikke en skid!

function test() {
        alert(document.all.regions[regions.selectedIndex].value);
    alert(document.getElementById('regions').value);
}

// krab
Avatar billede 3xm Nybegynder
25. maj 2007 - 13:55 #1
det er fordi document.all er en proprietær ting for ie.

hvis du vil have fat i elementer kan du bruge enten document.getElementById('mitElement') for at få fat på det element der har id="mitElement") eller document.getElementsByTagName('div') for at få et array med alle div-tags.

=)
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
25. maj 2007 - 13:56 #2
tror det skyldes at FF ikke accepterer din første linje, prøv at bytte rundt på de to alerts og se om ikke alerten med document.gelElementById dukker op
Avatar billede krab Praktikant
25. maj 2007 - 14:10 #3
Hey der... Tak for hælpen begge 2.., Det var faktisk en blanding af jeres svar + mig der havde dummet mig :D..

Men nu virker det,. og det er bare dejligt..

Kom lige med et svar..

//krab
Avatar billede 3xm Nybegynder
25. maj 2007 - 14:14 #4
bare giv pointene til mungojerrie.

=)
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
25. maj 2007 - 14:33 #5
glad for jeg kunne hjælpe :-)
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
25. maj 2007 - 14:33 #6
svar