Avatar billede nebula Nybegynder
02. juni 2001 - 05:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

loading af XML fra remote server: hvordan koples det sammen med XSL ?

Jeg loader et dymanisk XML dokument fra MS SQL server, og skal have dette linket sammen med en XSL fil. Jeg kan fint gøre dette med en lokal XML fil, men XMLDOM objektet fungerer tilsyneladende ikke med remote filer. Jeg har fundet frem til MSXML2.xmlHTTP, og nu det virker fint med at åbne xml dokumentet.

Mit spørgsmål er nu hvordan jeg får dette *koplet* sammen med et XSL dokument (lokal fil) som er åbnet via XMLDOM objektet.

Jeg har følgende kilde:

Set objXML = CreateObject(\"MSXML2.xmlHttp\")
Set objXSL = Server.CreateObject(\"Microsoft.XMLDOM\")
objXML.Open \"GET\", \"http://nebula/templates/news.xml\", False
objXML.Send

\' *** Hvad skal jeg bruge istedet for efterfølgende?
\'objXML.load(Server.MapPath(objXML))
\'objXSL.load(Server.MapPath(\"test.xsl\"))
\'TransformXML = xml.transformNode(objXSL)
Avatar billede gandalfthewhite Nybegynder
02. juni 2001 - 11:19 #1
Hvis du flytter spg over til XML kategorien, så har jeg et bud :-)
Avatar billede nebula Nybegynder
02. juni 2001 - 18:54 #2
Jeg synes en placering under XML kategorien er forkert. Jeg har ikke sprøgsmål angående XML, men til hvordan et objekt skal bruges under ASP.

Desuden tror jeg heller ikke et sprøgsmål kan flyttes til en anden kategori.
Avatar billede nebula Nybegynder
17. september 2001 - 18:13 #3
pf