Avatar billede emelik.com Nybegynder
01. juni 2001 - 21:33 Der er 14 kommentarer

Emelik.dk - Kritik Tark!

Vil gerne have noget kritik og jeres menninger evt hvad jeg skal lave om!

-Mathis
Avatar billede kapla Nybegynder
01. juni 2001 - 21:34 #1
Avatar billede sonic! Nybegynder
01. juni 2001 - 21:39 #2
F... hvor er det dårligt....ej det er skide godt hvad program bruger du??

skriv til min E-mail: S.o.n.i.c@mail.dk
Avatar billede milo Nybegynder
01. juni 2001 - 21:49 #3
Designet er set før, kedeligt, ikke noget at håbe hurra for. Men det der irriterer mine øjne mest, er at der er ingenting der holder kant! Det må du simpelthen få rettet. Menuens højre kant skal fx flugte med den streg der er nedenunder. Bannerne skal centreres. Søg knappen under søgefeltet er placeret helt forkert. Enten skal den holde kant med text feltets venstre kant, eller også skal det op til højre for.
Nede ved selve teksten på midtersiden, er der for lidt margin til kanten. Det ser for sammenpresset ud. Stregen imellem indland og IT skal centreres. Et andet logo er stærkt nødvendigt mener jeg. Den hvide klat passer ingen steder ind. Og et logo er bedst placeret oppe  venstre hjørne...det har noget med vores læse vinkel at gøre.

Men når det blir rettet har du et pænt silrent design vil jeg mene. Ikke så traditionelt, men stadig pænt :)

Håber du kan bruge det til noget.

Tænk meget over det med at tingene skal holde kant, det gir meget mere ro over det hele :)
Avatar billede dar Nybegynder
01. juni 2001 - 21:51 #4
Jeg synes der er lovlig mange stave/tyrkfejl og siden er da også lidt \'tom\', men designet er da ok. Hvis man kigger på din kode vil man kunne se at den er en anelse fucked up. Men skidt med det. Jeg er ikke klar over om den virker i NS, men udfra hvad jeg kan se giver jeg den gerne 8@13 (jeg HADER stavefejl ;-)
Avatar billede dar Nybegynder
01. juni 2001 - 21:52 #5
Det var lidt meningen at det skulle have været et svar...
Avatar billede milo Nybegynder
01. juni 2001 - 21:54 #6
Et logo med samme bredde som søge feltet, og så placeret oven over. Det vil give mere harmoni
Avatar billede padde Nybegynder
02. juni 2001 - 00:29 #7
nå, så slemt er det da heller ikke :)

- En grundig gennemgang vil gøe meget ved det ...
jeg er for træt til at give en, så du må nøjes med en kommentar :)

Avatar billede 7th Praktikant
02. juni 2001 - 03:23 #8
Først og fremmest bruger du to forskellige fonte der ikke matcher hinanden. Times new roman er ikke så godt at bruge specielt i små størrelser.

Andet der lige falder mig i øjene er dit slogan.
Hvorfor et engelsk slogan når sitet er på dansk ?
Jeg kunne forstå hvis dit site var om musik f.eks hvor man bruger mange slang udtryk, men i dit tilfælde passer dit engelske slogan ikke ind ;)

Ok smart at skifte farve når man klikker under nyheder, men hvordan ***** kommer man tilbage til hovedmenuen ??? Ikke særlig smart...

Synes det er ret svært at se hvad præcis dit site handler om. Nyhedsstof eller hva ??? Navnet emelik.dk hjælper jo ikke just på problemet.

Designet er som ok, men ikke noget der lige springer i øjene...som der var en der sagde.
Set før ;)

Alt i alt 7 @ 13.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
02. juni 2001 - 19:53 #9
Set før, men hvad... Internettet er jo stort ;-)!
Ellers ok.
Farverne syntes jeg er god, men det er jo smag og behag!
Jeg fandt bare aldrig ud på, hvad siden gik ud på, på forsiden? Det var måske en ide!
Det grå emeklik.dk logo i hjøre top passer ikek sammen med resten af siden!
Ellers er der jo ikke meget at bedømme! Okey side.
Avatar billede jesper-hanzen Nybegynder
06. juni 2001 - 15:36 #10
Meget firkantet og mangler forside, ellers meget flot 9@13
Avatar billede p-frank Nybegynder
06. juni 2001 - 18:08 #11
sonic! >>> Han bruger.. Adobe GoLive 5
Avatar billede sonic! Nybegynder
06. juni 2001 - 19:22 #12
P-Frank>>> ok TAK!
Avatar billede coinz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:59 #13
Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: \'dark@zn71\' (Using password: YES) in /usr/local/plesk/apache/vhosts/emelik.dk/httpdocs/index.php on line 10
Couldn\'t connect to MySQL server!

virker ikke her

-coinz-
Avatar billede rezire Nybegynder
12. juni 2001 - 15:04 #14

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: \'dark@zn71\' (Using password: YES) in /usr/local/plesk/apache/vhosts/emelik.dk/httpdocs/index.php on line 10
Couldn\'t connect to MySQL server!

jeg er rimelig enig med coinz

Men det kan jo bare være skolens netadgang
hvad ved jeg

03@13 der står jo en lille msule ik