Avatar billede KingMedia Novice
09. maj 2007 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VBA, Sende Mail med kun en range.

Jeg har følgende til at sende en mail i Excel

Sub Send_email()

If Application.MailSystem <> xlNoMailSystem Then

  With ActiveWorkbook
        .SendMail _
        Recipients:="xxx@domain.dk", _
        Subject:="Trailer " & Sheets("Mail").[C2].Value & " - " & Sheets("Mail").[D2].Value
        .Close SaveChanges:=False
  End With
  Application.MailLogoff
Else
    MsgBox "Intet Microsoft postsystem er installeret.", vbInformation, "Postmeddelelse"
End If

End Sub

Nu er det sådan at jeg gerne ville have at den kun sendte et bestemt område fra den excel fil, da modtageren ikke har brug for det hele.
Den skal stadig være med i mailen som vedhæftet fil, det må ikke være en del af selve emailen. Og der skal bruges ovenstående postsystem til at sende med :)

/Mads

A4:H35
Avatar billede jkrons Professor
09. maj 2007 - 10:43 #1
Prøv at se på Ron de Bruins hjemmeside. Der er masser af tips til at sende Escel som mail

http://www.rondebruin.nl/sendmail.htm
Avatar billede KingMedia Novice
09. maj 2007 - 13:39 #2
super.. smid lige et svar...  :)
Avatar billede jkrons Professor
09. maj 2007 - 13:41 #3
Her er et :-9