Avatar billede mortennorup Nybegynder
02. maj 2007 - 15:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HVMenu og thumbnails i NS/Firefox

Hej alle,

Jeg har et problem vedr. den famøse HVMenu.
I kan se et eksempel her
http://mortnorup.homepage.dk/hvm/example.htm
som igen er taget direkte fra http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/hvmenu/

Har lagt en .zip til alle der ikke har hvmenu liggende http://mortnorup.homepage.dk/hvm/hvm.zip

Tilsyneladende kan jeg kun få en thumbnail i IE og ikke i andre browsere, når man kører over menuen. Fx. Firefox ændrer ikke ved den alm. cursor på mouseover. Har brugt en del tid på at sammenligne dynamicdrives version (5.5) m. Versluis seneste version. Kan bare ikke finde problemet...
Avatar billede olebole Juniormester
02. maj 2007 - 15:50 #1
<ole>

I 'menu_com.js':

this.style.cursor=ExpYes&&(this.LinkTxt||(RcrsLvl==1&&UnfoldsOnClick))?'hand':'default';

- skal ændres til:

this.style.cursor=ExpYes&&(this.LinkTxt||(RcrsLvl==1&&UnfoldsOnClick))?'pointer':'default';

- så funker cursor'en. Det med thumbnails forstår jeg ikke, hvad du mener med  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede mortennorup Nybegynder
02. maj 2007 - 16:06 #2
Ser det ud til at virke for dig? Synes ikke umiddelbart jeg kan se nogen ændring...og med thumbnail mener jeg egentlig bare 'hånd'-cursoren :)
Avatar billede mortennorup Nybegynder
02. maj 2007 - 16:08 #3
Jeg mener, i NS og Firefox er det stadig den almindelige pointer, man ser ved mouseover
Avatar billede mortennorup Nybegynder
02. maj 2007 - 16:27 #4
Ah, skal hedde
this.style.cursor=(this.LinkTxt||(RcrsLvl==1&&UnfoldsOnClick))?ExpYes?'hand':'pointer':'default';

Det havde jeg nok aldrig fundet frem til uden din hjælp ole - vil du have point? Eller holdt du helt op med det?
Avatar billede mortennorup Nybegynder
03. maj 2007 - 20:43 #5
Lukker. Du må sige til hvis du vil have nogle point olebole