Avatar billede aurum Nybegynder
18. april 2007 - 11:02 Der er 3 kommentarer

Problemer med at åbne en aftale i Outlook ved at dobbeltklikke

En af mine brugere har pludselig fået problemer med at åbne en aftale i Outlook kun ved at dobbeltklikke på aftalen.

Tidligere kunne han dobbeltklikke hvor som helst på selve aftalen, men nu SKAL han dobbeltklikke på den blå lodrette bjælke i venstre side af aftalen. Hvis han dobbeltklikker i det hvide felt i aftalen, så åbnes aftalen ikke, men til gengæld kan han ændre aftalens tekst.

Er der nogen, som ved, hvilken indstilling, jeg skal pille ved for at han igen kan dobbeltklikke også i det hvide felt for at åbne aftalen?
Avatar billede kedde65 Praktikant
24. april 2007 - 16:07 #1
Det kunne næsten virke som om dobbeltkliks hastigheden er sat for høj på musen. Jeg ved det virker som en knoldet fejl, men jeg har oplevet det før ;)

Hvis ikke det er det, så ved jeg ikke hvad det kan skyldes!

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede aurum Nybegynder
30. april 2007 - 14:52 #2
Det er desværre ikke det, der er årsagen, for den har jeg prøvet at ændre :-( ØV!
Men tak for svaret alligevel.
Avatar billede Mette M Praktikant
14. februar 2023 - 13:43 #3
Jeg har samme problem, altså at jeg ikke kan åbne en aftale i Outlook ved at dobbeltklikke. Samtidig er det heller ikke muligt at åbne vedhæftede filer i Mail/Outlook. Det kommer oftest et stykke tid efter jeg har åbnet Outlook.
Tastefunktionen i Excel er også anderledes. Curseren blinker i indtastningsfeltet.

Det hjælper et lille stykke tid, når pc-genstarters.
Har forsøgt med 3 forskellige mus - samme problem.
IT-afdelingen har geninstalleret microsoftpakken.
Har rykket rundt på indstillinger i de to programmer og på Cookie-indstillinger.
Intet af det har hjulpet.
Forslag til andre løsningsforsøg?