Avatar billede dingydog Nybegynder
18. april 2007 - 01:25 Der er 3 kommentarer

Softwarenøgle fejltrykket

Hej.
Jeg har netop anskaffet mig et matematikprogram fra mit universitet. Første gang jeg skulle aktivere det kom jeg (åbenbart) til at trykke forkert da jeg skulle indtaste aktiveringsnøglen. Nu har computeren gemt det i sin registreringsdatabase, og vil ikke give mig adgang på trods af, at jeg har en ægte CD nøgle. Programmer hedder MathCad.

Mit spørgsmål er nu hvordan jeg får min computer til at glemme det, og give mig en chance til, til at ramme tasterne på tastaturet.
alt hjælp er meget velkommen!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
18. april 2007 - 04:20 #1
Jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror det hjælper at lave en systemgendannelse, og så installere programmet igen:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden og vælg et tidspunkt fra før du installerede programmet.
Avatar billede dingydog Nybegynder
19. august 2008 - 12:34 #2
ok, tak.. svar :)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. august 2008 - 12:54 #3
Velbekomme, svar kommer her.  :-)