Avatar billede renebl Nybegynder
31. marts 2007 - 15:33 Der er 1 kommentar

Konfigurering af Digitus Wireless Broadband router

Jeg er i vildrede

Jeg har forsøgt jeg ved ikke hvor mange ting nu. Jeg har forhørt mig i butikken jeg købte den og jeg har brugt min sunde fornuft, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad problemet er.

Mit problem består i at jeg ikke kan komme "ind" på min router. Jeg kan simpelthen ikke finde den passende addresse. Normalt er det jo 192.168.1.1, men den virker ikke. Det har nok noget at gøre med at jeg bor på kollegie med dele højhastighedsnetværk. så for at jeg kan komme på nettet får jeg en IP addresse der ligner denne 10.184.138.6
Men hverken den eller med et 1-tal til sidst får mig ind på den.

Internettet virker, det skal lige slåes fast. Altså har jeg været inde og konfigurere helt til at starte med, men jeg kan simpelthen ikke huske omstændighederne, så det hjælper mig ikke noget.

Håber i er med på hvad jeg mener og har et svar.

Mvh Rene
Avatar billede chv Nybegynder
02. april 2007 - 10:35 #1
Hvis du connecter til nettet via din router er dens adresse din standardgateway