Avatar billede mistah Nybegynder
31. marts 2007 - 15:01 Der er 1 løsning

Hakkende mus

Hej

Har en Zepto 6615 WD fra november, og jeg har en query inde hos dem vedr følgende:

Når jeg vil afspille en film fra DVD drevet begynder musen at hakke under bevægelse samt lyden gengives hakkende og langsom.
Dette gælder også selvom det er en DVD rom og jeg skal installere et givent program.

Har hentet og flashet den nyeste BIOS v. 1.10 samt den nyeste chipset drivere.
fra: ftp://ftp.zepto.dk/ (virker bedst i explorer)

Afinstalleret Nero 7.0 fulstændig.
Monteret yderligere en 1GB ram

Men problemet er der stadig.

(opdagede det ved at jeg havde 4GB data, jeg ville brænde ned, og det tog knap 2½ time på 8x)

Håber på et svar.
Yderligere info om 6615WD kan ses på
http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=135
(det er en konfigureret POWER model jeg har købt)
Avatar billede mistah Nybegynder
22. oktober 2012 - 13:54 #1
forældet